![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dag mede mk1 liefhebbers
![]() Ben mijn golf aan het opknappen en hij word binnenkort gespoten... Weet iemand wat hier de kleurcode/naam van is: ![]() in engeland noemen ze het "Lofoten green"?? |
|
||||
|
||||
![]() Als het een originele kleur is waar de golf in geleverd is kun je eerst hier kijken..
Of gaat het over die passat ![]()
|
|||
|
|||
![]() "Lofoten-grün" dus, volgens Doppelwobber is dat L61H
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() das een verdomd gaaf golfje
|
||||
|
||||
![]() indd erg mooi ding ja...
|
|
||||
|
||||
![]() Ik betwijfel of het lofotengroen is.
Dit is namelijklofotengrun: BTW Yes, Baldrimmer that's you!!! ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() super snel bedankt!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik denk dat het verschil in kleuren op de foto's eerder te maken heeft met lichtinval/kwaliteit vd foto's
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Special voor Sanderz nog een voorbeeld ![]()
|
||||
|
||||
![]() Stuk plaatwerk mee naar een spuiter, die kan de kleur zo erbij zoeken.
|
||||
|
||||
![]() Dat is geen Lofoten.
Lofoten is geen metalic kleur. |
|
||||
|
||||
![]() Twijfel over die kever, maar die Golf en die Audi50 => Lofoten groen.
Zie ook de retro mania picca's van 2006 :
|
|
||||
|
||||
![]() Aan de topic-starter: Is dat metallic-lak? Lofoten-Grün is geen metallic-lak,en na alle foto's gezien te hebben, ben ik bijna zeker, dat de jouwe ook iets donkerder is, en metallic-lak heeft.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg zelfs dat het helemaal
geen originele Golf1 kleur, dan wel originele VW kleur is... Maar wel een superkleur! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() anders vraag het hem zelf even op www.vwvortex.com... daar zit ie op
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Dit is de lofoten grünes golf 1 van mijn vrouw, heb net in de kofferbak gekeken daar staat ook kleurnr L61H...
|
|||
|
|||
![]() haha, toch veel verschillende kleurtjes lofoten groen hierboven
![]() maar heb het daar gevraagd in het topic van de beste man... even afwachten dus... |
|
|||
|
|||
![]() Quote, originally posted by tubbol »
haha, very nice mk1 , But I have a question.. Is this the real Lofoten-green color?? it looks abit different then lofoten?? Yup, it sure is I've had the car next to a 75 with original lofotengreen color and they are exactly the same, But the color might look reatarded on some pc screens.. I was at a mates place and the color looked completely different when we looked at some pictures on his screen. |