![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wegens opruiming van mijn velgencollectie bied ik te koop aan:
Set meerdelige OZ Racing "honingraat" velgen diameter 16" steek 5x130 (Porsche) Overige waarden staan helaas niet vermeldt op de velgen en er zijn verder geen gegevens bekend van dit type velg, daarom heb ik het volgende nagemeten/berekend: breedte 7" ET-waarde +/- 22mm De velgen zijn in een vrijwel nieuwstaat en naar mijn weten recht, enkel hebben sommige boutjes wat lichte oxidatie (grijze aanslag). Foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() Foto's van de velgen afzonderlijk kan ik op verzoek maken en mailen. Vraagprijs: € 575,- Voor verdere vragen kun je me altijd mailen of een PB sturen. Velgen zijn af te halen in omgeving Hilversum.
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 Last edited by OakgreenVR6 : 22-01-2007 at 12:55. |
|
|||
|
|||
![]() Heb je er eventueel adaptors bij Pieter naar 4x100?
|
|
||||
|
||||
![]() Zijn niet inbegrepen Ron (heb ze zelf nodig voor m'n Turbo en RS velgen), maar kan uiteraard wel geregeld worden (nieuw setje).
|
|||
|
|||
![]() heb je ook meer fotos van de complete achter kant en complete zij kant even naar mij toesturen ? kan ik ze goed even bezien
|
||||
|
||||
![]() Kunnen niet omgeboort worden of wel?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik ben gaan informeren bij een ervaren bedrijf en omboren kan wel, maar dan moeten er eerst proppen ingelast worden. Vervolgens worden er metalen bussen ingezet. Een klus van zo'n 250euro (voor de hele set).
|
||||
|
||||
![]() bedankt voor de info en voor het na vragen, ik laat het ff door mn hoofd gaan.
|
|
||||
|
||||
![]() Verkocht!
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd! Nog interesse in de bbsjes?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wederom gefeliciteerd!