![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog een bruin dashboard voor een golf 1 liggen.
prijs is 40 euro voor de volgende delen: Dashboard incl. kachelroosters. Middenconsole. A-stijl kappen (stukjes kunstleer) Voor cabrio stukje leer voor boven het raam. Voor cabrio kappen voor naast de achterbank. Dit alles is in Nette staat geen gaten of iets dergelijks! fotos: Last edited by classicline : 05-02-2007 at 18:05. |
|
||||
|
||||
![]() Interesse in inruil gti dashboard?
Er zat een bruin interieur in mijn Jetta en iemand heeft er een zwart gti dashboard ingebouwd.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee helaas heb ik niks aan omdat ik deze eerst in de cabrio wou bouwen maar na overleg paste het toch niet zo mooi bij de kleur. en daar zit nu een perfect dashboard in. |
|
||||
|
||||
![]() Dan laat het maar eerst.
|
||||
|
||||
![]() ok geen probleem
|
|
||||
|
||||
![]() heb je misschien een foto voor de kleur?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zal proberen morgenochtend even een foto te maken, en omdat ik de vraag via pm kreeg het is het nieuwere type met het dashboardkastje wat naar boven klapt. |
|
||||
|
||||
![]() hmm ok, sorry, maar moet het oudere type hebben.
|
|
||||
|
||||
![]() Helaas daar kan ik je niet mee helpen.
|
|
||||
|
||||
![]() maar eens een upje,
fotos volgen was ik ff vergeten |
|
||||
|
||||
![]() up