![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik ben opzoek naar (tweedehand) onderdelen voor en PHAETON. Aangezien de prijs van de nieuwe onderdelen exorbitant is ![]() Vleugel – Motorkap – Voor Bumper - Koplam + Mistlamp - …… Kennen jullie adressen waar ik tweedehand carrosseriestukken kan vinden? Kan iemand me helpen in mijn onderzoeken? Dank u. |
|
||||
|
||||
![]() Hallo ten 1 welkom hier, en ten 2 ligt er aan waar je vandaan komt anders zou je eens op vinkenslag in maastricht moeten gaan kijken hebben vast en zeker iets.anders zou ik het niet weten.
Je heet trouwens niet jelle toevallig he ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die weet vast niet hoe je exorbitant schrijft, laat staan dat ie de betekenis er van kent. Maar is een Pheaton zelf niet ook exorbitant duur? Dan moet je die schermpjes en ander kleingrut ook wel kunnen betalen. Anders heb ik nog wel wat plaatwerk van een Golf 2 liggen dat je goedkoop kan overnemen. Met de hulp van een beetje degelijke plaatwerker zie je geen verschil met dat van een Pheaton! Als je echt serieus bent hierover, wat mij overigens erg onwaarschijlijk lijkt, zou je het in het buitenland moeten proberen. Pheatons kosten gebruikt in de Verenigde Staten om en nabij de €20.000,- dus de losse stukken zullen ook wel een stukje goedkoper zijn.
|
||||
|
||||
![]() lijkt me dat hij een schade auto heeft gekocht en die gaat repareren,....
misschien van oest eens proberen, die heeft veel nieuw spul, alleen lijkt het me niet heel waarschijnlijk dat daar pheatons tussen staan.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja en dan gaan verschepen hier naar toe zal ook wel te duur zijn voor hem denk ik ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vleugel, koplamp en mistlamp is allemaal best te doen. De bumper en de kap zijn te groot om voor een redelijke prijs te verschepen. Maar met het geld dat je op die andere delen uitspaart zou dat ook nog wel rendabel moeten zijn. Nu nog een Pheaton om het allemaal op te schroeven! ![]()