![]() |
|
|||
|
|||
![]() Golf GTI G60 syncro
bouwjaar 1991 kilometerstand: 191.000 nieuwe APK & beurt zeldzame uitvoering: 1 v/d 154, waarvan er maar een paar 3-deurs zijn. anthraciet metallic, omgebouwd naar edition: blauw zeer net elektrisch recaro interieur incl. blauwe vloerbedekking, sychla-chroom ruiten, badges op spatborden, nieuwe dubbellamps GTI grille, spik-splinter nieuwe KW-inox schroefset ( 1000km ) RVS uitlaat, elektrische ruiten, elektrische spiegels, origineel leder GTI stuur en pook, 2 nieuwe originele G60 sleutels, etc. in principe gaan de nieuwe brembo's en de 17 inch nieuwe nothelle's er onderuit i.v.m. andere auto, eventueel bespreekbaar. overige VW motorsport en carbon onderdelen in overleg...geen losse verkoop voordat auto verkocht is, eerste kooprecht voor koper auto ( originele G60 remmen, en nieuwe 15 inch BBS met zgan toyo proxes of 16 inch Nothelle´s in plaats daarvan ) € 5250,- robveedub@home.nl of pm
www.mivw.nl Last edited by robveedub : 26-03-2007 at 22:25. |
|
||||
|
||||
![]() Ahhhhhhhhhhhh, de oude Syncro van Erik de Leeuw
![]() Modbreak: Voordat er nog meer vragen komen: Erik de Leeuw is idd een bekende in de G60 wereld, oa revisie en tuning. Op verzoek van de aanbieder weer ontopic. .
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka Last edited by Sander : 23-02-2007 at 20:11. |
|
||||
|
||||
![]() Up omdat de advertentie ver is weggezakt na mijn gummen.
|
|||
|
|||
![]() hallo rob,ik heb je al 2 keer gemaild en niks van je gehoord?is de auto verkocht??
|
|
|||
|
|||
![]() turborabbit: heb je net gemaild. je mails waren in mijn spambox binnen gekomen. voor alle overigen nogmaals: ik wil de auto best met wat extra onderdelen verkopen maar dan alleen aan de koper van de auto....
losse onderdelen gaan niet eerder weg !!!
www.mivw.nl Last edited by robveedub : 05-03-2007 at 23:01. |
|
|||
|
|||
![]() pm ontvangen,ik bel je deze week nog.grtz pierre
|
|
|||
|
|||
![]() effe weer naar boven schuiven...
prijs en eventuele extra opties bespreekbaar...
|
|||
|
|||
![]() Upje Voor Rob
|
|
|||
|
|||
![]() @jan: voor zeer scherpe prijs niets voor jou ??
www.mivw.nl Last edited by robveedub : 20-03-2007 at 21:08. |
|
|||
|
|||
![]() Wat is zeer scherp
|
|
||||
|
||||
![]() Eventueel interesse in een ruil met een Rallye?
|
|||
|
|||
![]() waarom wil je een rallye ruilen voor een syncro ???
welke specs heb je in gedachten ?? pm maar eens wat !!!
|
|||
|
|||
![]() @MKIIVR6 "zeer sherp" heeft betrekking op een persoonlijke deal tussen jan en mij.
bij interesse, gaarne pm over eventuel bod/ruil/opties etc.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
had ik al gedaan maar hoor niks terug |
|
|||
|
|||
![]() volgens mij iedereen weer effe terug gemaild/ge-pm'd...
prijsupdate: 5250,- zonder brembo's, met 16 inch nothelles 6000,- met brembo's ( als het dan moet... )
www.mivw.nl Last edited by robveedub : 26-03-2007 at 22:26. |
|
|||
|
|||
![]() heb je gisteren een e-mail gestuurd.grtz
|
|
|||
|
|||
![]() uppie voor Robje
|
|
|||
|
|||
![]() uppie voor mezelf voor het weekend.....
|
|||
|
|||
![]() Effe omhoog deze bijzondere auto.
|
|
|||
|
|||
![]() Hoi
ben je misschien geinteresseerd in inruil op een mkII vr6 op kenteken? mgv Roberto ik had je al een pm gestuurd maar heb verder niks gehoord want anders gaat de mijne de verkoop in. |