![]() |
|
||||
|
||||
![]() Linkje
http://www.marktplaats.nl/index.php...rs-1-5-gls.html Zit te twijfelen om hiernaar te gaan kijken, ziet er mooi uit op de feateaus en het motorcompartinent plus motor zien er ook schoon uit. Iemand van hier misschien die haar aanbiedt? |
|
||||
|
||||
![]() Plastic wielranden op deze uitvoering beloven meestal weinig goeds.....
Voor de rest lijkt het een knap wagentje. Zou zowieso om meer foto's vragen. |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou gewoon gaan kijken, dan weet je het zeker.
|
|
||||
|
||||
![]() die locatie komt mij bekend voor waar die rode golf staat,
naar mijn weten is dat een handelaar, die zeer veel golfjes 1 in en exporteert mail hem anders maar eens voor wat info, hij heeft vast wat leuks voor je, ook zeer geschikt voor onderdelen volksworld@hotmail.com |
|
||||
|
||||
![]() Hee ronin,
dat email wat je eronder hep staan is niet van hem!! das van een maat van me !!! die maat van me en de aanbieder van de golf zitten toevallig wel op de zelfde locatie!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wou ik net zeggen, is idd verdacht.
|
|||
|
|||
![]() plus, waarom voert ie hem niet lekker zelf in... halve dag werk (en dan maakt ie al heeeel veel meer kans om hem te kunnen verkopen in nederland..)
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
telefoonnummer en naam kwamen inderdaad al niet overeen, maar ik herkende de locatie, mooie schuur daar, en de onderdelen/auto's nog mooier ![]() ben er inmiddels 3 maal geweest, van uit stadskanaal ![]() onderdelen worden beetje bij beetje toch wat zeldzaam he ![]() |