![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te Koop want het moet echt plaats maken voor ander spul
Voor/achterdeuren en voorschermen van een 35i B3 GT Variant in de kleur zwart metallic. Dashboard Dakrails GT interieur ( alleen de bestuurdersstoel heeft slijtplekken ) Vraagprijs 50,- en op te halen in Zoetermeer
Gimme fuel, gimme fire, gimme that which I desire Last edited by RATFINK : 20-05-2007 at 21:27. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zijn dat die GT-lijsten? Wat is er dan anders aan de voorschermen? (had zo'n setje al eens gehaald bij Koh in Osnabrück...voor deuren alleen, daarom even nieuwsgierig...)
|
||||
|
||||
![]() gaat volgens mij over plaatwerk... en heb ook wel een idee welk plaatwerk
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yep en het is van Marc zijn oude Passat, ik dacht vorig jaar kom laat ik eens wat Passat onderdelen sparen voor het geval dat.... maar wist niet dat ik na een jaar alweer wat anders zou gaan rijden ![]() Ligt nu gewoon in de weg ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niets anders aan de voorschermen maar misschien leuk om een setje " glad " te maken en de achterdeuren handgreeploos te maken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Omdat het nu echt in de weg gaat liggen
![]()