![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi mensen,
Ik ben al een tijdje op zoek naar dit model einddemper. Maar kan deze nergens vinden, weten jullie waar ik deze te pakken kan krijgen. Of is zo iets zelf gemaakt? ![]() Groet Patrick. Last edited by Richard : 16-03-2007 at 17:00. Reason: spelfouten |
|
|||
|
|||
![]() supersprint?
|
|
||||
|
||||
![]() supersprint en powersprint maakt ze ook
|
||||
|
||||
![]() En dan net zolang aan de demper draaien tot ie zo staat
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja naar beneden kan ook, is een keer wat anders. |
|
|||
|
|||
![]() Oke
Ik heb hem gevonden, bedankt. Maar als ik er mee ga draaien, kom ik dan niet in de problemen met de op hang rubbers of moet ik hem dan maar aan een rubberen ring hangen. ![]() Patrick. |
|
|||
|
|||
![]() wat mag/moet zo'n demper kosten ??
gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ongeveer 370 euri |
|
|||
|
|||
![]() 370 eurie voor alleen de eind demper
![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Misschien dat www.streetperformance.nl ze ook kan leveren.
Zij zijn nogal sterk in spruitstukken,sportuitlaten ed. En ze hebben scherpe prijzen. |
|
|||
|
|||
![]() Powersprint.nl......
![]() Geheel rvs,170 euro dat is wat anders dacht ik... Maar let op:zonder de bocht die over de achterbrug heen loopt!!!! Dat is weer apart. |
|
|||
|
|||
![]() RVS Powersprint!!! Super spul!! Ik heb ook de vervangende middendemper en bocht boven de achterbrug van powersprint!! En kost niet veel!!
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de mijne bij www.stroevemotorsport.nl gekocht. Zorg wel dat je een groep A einddemper krijgt want er zijn twee soorten van !
|
||||
|
||||
![]() heeft iemand ervaring met het bestellen bij deze firma ? (powersprint.nl) Wetem jullie zo wat de verzendkosten zijn om zoiets naar nerderland te versturen. Ik wil graag een middenpijp hebben zonder demper.
Grts |
|
||||
|
||||
![]() 370 euro????????????????????????????
Ik ben dealer van super sprint. Dus als je intresse heb pm me maar de prijs is leuk. Groeten ben bandenservice ede
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ok sorry als ik het verkeerd heb maar ik zag die prijs op ebay staan |