![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo jongens,
Ik wil mijn pully van mijn g60 veranderen. Kan dat zomaar of moet mijn chip dan weer worden aangepast op de rollerbank. Heb al een andere nokkenas. Ik wil een 65mm uitproberen en heb nu een 68mm. mzzls |
|
|||
|
|||
![]() niemand..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als je al een chip hebt moet dat geen probleem zijn....
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
|||
|
|||
![]() Oke bedankt,
ik gok zelf op zo'n 5a7 pk winst? Zit nu op 220pk mzzls |
|
|||
|
|||
![]() Is het zo dat je naast het feit dat je eerder een revisie nodig hebt ook je glader kan opblazen met een 65mm pully?
|
|
||||
|
||||
![]() 220 PK
![]() wat heb je dan nog voor verdere aanpassingen gedaan, want dat is toch best veel voor een G60 ? eerdere revisie heb je zowiezo altijd nodig als je naar een kleinere poulie gaat, dat had je ook al met je 68mm, en zal nu alleen eerder worden
|
||||
|
||||
![]() mwah.. 220 is goed haalbaar. alleen ik vind het altijd wel mooi dat mensen 220pk ( heerlijk rond getal) hebben.. is dit rollenbank getest of "wij van wc eend adviseren wc eend" pk's..
want met een enkel uitlaatje chipje en poulie red je het niet
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat is precies wat ik bedoel ![]() alleen gebruikt richard weer een MASTERLIJKE woordspeling ![]() ![]()