![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zoek originele stalen 5,5J velgjes voor
Golf1 GTI of Jetta MK1. Dit met de volgende doppen: ![]() Graag alles aanbieden, ook alleen de doppen los of de velgen los! Via PB of mail ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb wel staal van een passat 32B voor je....
|
|
||||
|
||||
![]() Op origineel 32B staal passen die doppen niet
![]() Het gaat om deze velgen; ![]() 32B staal (wat jij denk ik bedoelt ![]() ![]() Sorry, heb ff geen andere foto waar ze groter op staan... @ Sponzer; Is 5,5J geen GTI MK1 staal? Want ik weet niet of daar die doppen op kunnen ivm bredere velg rand. ![]()
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Go0s-Golf : 29-03-2007 at 23:43. |
|
||||
|
||||
![]() He Arjan volgens mij hebben wij nog van die doppen zal morgen even voor je kijken in de garage!
Golf4 1.8 Golf GTI Pirelli bj 83 Last edited by Erwin G60 : 30-03-2007 at 20:42. |
|
||||
|
||||
![]() FF bij Kosmeijer in Musselkanaal 0599-416226.
daar heb ik mijn velgen ook gekocht. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
5,5J is inderdaad Golf 1 GTI staal. Quote:
heb ik ook mijn twijfels over, ik heb het daarbij iig nog nooit gezien.
|
||||
|
||||
![]() Arjan ik heb de buitenste ringen gevonden en mn vader kijkt nog ff naar de binnenste en deze komen van een jetta gli af. Volgens mij heeft een jetta gli ook 5,5j staal om even op het andwoord van de heren hier boven verder te gaan
![]() Edit: net ff gekeken de ringen zaten indd op 5,5j staal waar nu nog twee van over zijn dus als als je twee velgen kunt gebruiken hoor ik het wel de andere twee zitten nog onder de net verkochte aanhanger van mn vader nooit om gedacht dat ze er nog onder zaten niet zo slim ![]()
Golf4 1.8 Golf GTI Pirelli bj 83 Last edited by Erwin G60 : 31-03-2007 at 17:09. |
|
||||
|
||||
![]() enne..Henk vd Veen heeft ook nog een setje....5J
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goed lezen rene hij zoekt 5,5j ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Helemaal vergeten dat ik dit topic nog had lopen
![]() Anyway... was uit mezelf al bij Kosmeijer geweest, maar die vroeg me toch echt net iets te veel voor de velgen. Hij had ook helemaal niet meer van die Jetta doppen. 5,5J is wat ik zoek, aangezien de doppen niet op de 5J's passen (daar heb ik zelf nog wel een setje van trouwens) 5,5J is inderdaad de GTI maat, en zat ook op sommige Jetta's met de doppen die biven op de foto staan ![]() Ben net wakker geschud door erwin, zodoende dat ik deze topic ff weer heb opgezocht ![]() Mij zijn al de ringen aangeboden, evenals 2 5,5J velgen ![]() Daar zal ik vast wel uitkomen met de koper, maar dan zoek ik dus nog 2 5,5J velgen! WIE O WIE??? |
|
||||
|
||||
![]() ojah...
Ik heb zelf een Passat 32B, dus ook al van die velgen ![]() Heb ik toch ook niet om gevraagd? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
euhm... Kijk es op je eigen velgen waar die randen op zitten ![]() onder je Jetta (anders passen de doppen niet) |
|
||||
|
||||
![]() Heb erop gekeken, maar d'r staan geen maten op maar als jij het zegt zal het wel
![]() Weet jij trouwens een ET waarde van die velgen?
|
||||
|
||||
![]() sponsie zullen die velgen ook onder mijn jetta LS zitten?
Als de bbsjes klaar zijn mag je de mijne wel voor n zacht prijsje meenemen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Staat er wel op als het 5,5j is ![]() He Arjan gister ff met mn broer erover gehad en hij probeert de nw eigenaar van de aanhanger ff te achterhalen om te kijken of hij niet wil ruilen voor een paar andere stalen velgen. Maar dat hoor je nog wel van me ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb 5.5j steelies
![]()