![]() |
|
||||
|
||||
![]() Aangeboden:
Golf 2 GTI 8v 1985 met 310.000 km op de teller. Het is een EV en rijd nog steeds prima. Lekt wel olie maar dat doet hij al 3 jaar tot voor kort reed ik er een kleine 500 km/week mee. Wat al weg is: Bumpers, Grill, Interieur, kachelmotertje, stuurtje en ruiterwissermoter. voor de rest zit alles er nog zoals: - Sebring pijp, Sebring middendemper en Sebring eindemper met leon cupra eindstukjes - 16V dashboard - Voor en achter schijf - Centrale deurvergrendelin incl alarm op afstanbd. - etc etc. Auto is niet geschorst en is verzekerd als semi-oldtimer. prijs 200 euro Last edited by Pedaalemmer : 08-04-2007 at 15:45. |
|
||||
|
||||
![]() Ik wil alleen je bi-xenon kopen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je mag het hebben voor 100 euro. |
|
||||
|
||||
![]() Top
![]()
|
|||
|
|||
![]() was mooie geweest voor het dorpfeest maar wel heel ver weg voor ons jammer.
|
||||
|
||||
![]() doe je dat handschoenkastje/embleem ook weg ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jup, kost 200 euro, krijg je er een golf gratis bij. |
|
||||
|
||||
![]() koopje
![]() was maar een vraag ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat kan.. |
|
||||
|
||||
![]() up, Xenon verkocht, nieuwe vraagprijs 200 euro
|
|
||||
|
||||
![]() chrome klinkjes, chrome klinkjes?? of chrome klinkjes inleg stukje chroom klinkjes...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zeg maar of je wat wilt regelen eventueel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
euhm, hoe wisselen we het om, ik zal even kijken of alleen het klepje eraf kan, pm me maar even wat je ervoor wilt geven? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Is een plakkert Kun je er zo afhalen |
|
||||
|
||||
![]() Hoe is je dynamo?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
goed |
|
||||
|
||||
![]() Doe hem de groeten
![]() *edit: Nee ik wil hem wel hebben zonder dat de rest van de auto er nog aan vastplakt. Is dat mogelijk? Hoeveel ampeertjes is ie? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Compleet Chrome klinken |
|
||||
|
||||
![]() Wat was ook al weer de reden van verkoop??
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
denk dat ie er nu niet veel meer aan heeft ![]() ff serieus, wat vraag je voor het alarm? Ook zonder de rest van de auto |