![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo ik heb begin van de avond eens even wat foto's gemaakt van hoe de gti er tegenwoordig bij staat 8) Na veel kosten laatste maand loopt het blokje nu weer bijna helemaal goed, alleen de ontsteking moet nog eens nagekeken worden aangezien ze koud staat te stampen.
Hier de foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=6P4DJCK8 Daar staan alle foto's. Paar geselecteerd: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En wat vinden jullie ervan Last edited by Marcel_VW : 24-04-2007 at 20:43. |
|
||||
|
||||
![]() Mooie foto's en mooie auto !
Alleen mieter die booskijker er voor de gein eens af ![]() Lijkt mij stukken mooier Groeten |
|
||||
|
||||
![]() Ben niet zo`n fan van de lampjes, maar voor de rest `n nette GTI
|
||||
|
||||
![]() ik ben bezig met het vinden van goedkope USA achterlichten en de heldere mistlampen gaan er ook weer uit, bevalt me niet dus komen of weer originele Hella's in of gele niet-heldere mistlampen. Koplampen en verstralers blijven zo omdat ik ten eerste meer licht heb zo en niet-heldere verstralers met kruis bestaan niet.
|
|
||||
|
||||
![]() nette auto Marcel, maar wist je al.
misschien toch eens in de toekomst wat strakke bandjes erom en naar beneden met dat ding. lampjes ed. is een smaak, maar het is jou auto ![]() hoop dat de reparaties ook goed uitgepakt hebben ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mee eens ! persoonlijk vind ik de achterlichten ook niet zo.. maar zeker wel een strakke mobiel. Cool die knippers met stadslichtfunctie... |
|
||||
|
||||
![]() booskijker gaat eraf zodra ik een mooie originele gti grille heb, met mooi rood randje, zonder gaatjes. Booskijker zit erop omdat de grille vol zit met gaatjes van oude booskijkers van vorige eigenaren en dan vind ik dit toch mooier zolang
![]() Last edited by Marcel_VW : 03-04-2007 at 12:55. |
|
|||
|
|||
![]() auto ziet er goed uit
gr dennis |
|
|||
|
|||
![]() Leuke golf 2 !!!
|
||||
|
||||
![]() ![]() En dit interieur zit erin. Donderdag komen er nieuwe matten in ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Erg leuke golf, mooi interieur ook! Maar die lampjes vind ik er niet bij passen, gewoon edition lampen erin achter... En de randjes van de wielen eens polijsten?? Of komt het door de foto's...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De randen zijn gepolijst, alleen niet tot hoogglans. Dit heb ik bewust niet gedaan omdat ik er dagelijks mee rijd en geen zin heb om iedere keer die wielen op te poetsen. Op de foto's komen ze niet goed uit, ze glimmen wel een stuk harder ![]() ![]() Last edited by Marcel_VW : 04-04-2007 at 05:52. |
|
||||
|
||||
![]() zoo net ff nieuwe matjes erin gelegd...beter als de oude standaard grijze dingen
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Idd matjes zien er goed uit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
morgen of vanavond haal ik de booskijker er eens af, ondanks dat ik nog geen andere grille heb ![]() |
|
||||
|
||||
![]() en dat ziet er dan zo uit
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heel mooi (vooral beter zonder booskijker!!) persoonlijk zou ik enkel de zwarte knipper steken zou mooier staan maar dat is smaak he.
Voor de rest echt een heel mooie wagen
|
|||
|
|||
![]() Mooie GTI, zonder booskijker is idd stukken beter met zo'n grille...
|
|
||||
|
||||
![]() Staat stukken beter he
![]() Goed bezig kerel ! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() thanx
![]() zag gisteren pas op vwforum dat er een 4t bak (lange overbrengingen) met kapotte achteruit en kraken van 1 naar 2 werd aangeboden voor niks. Advertentie stond al 2 weken en ik was dus weer eens te laat, ligt al bij 't oud ijzer ![]() ![]() |