![]() |
|
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() Wie kan mij helpen aan de maten van de kapjes van de koplamp sproeiers?? , het is voor een bora
|
|
||||
|
||||
![]() is dit het zelfde als van een passat ?? van bj '02
|
|
||||
|
||||
![]() Bora met koplampsproeiers zie je zelden, hoop dat die van een Golf 4 gelijk is. (of passat)
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb ze dr uit laten halen.....maar heb ze niet meer dus ook geen maten ...sorry..
|
|
||||
|
||||
![]() wil graag weten wat de maten zijn hoe de kapjes op de bumper zijn gemonteerd
|
|
||||
|
||||
![]() even in het licht
|
|
||||
|
||||
![]() omhoog
|
|
||||
|
||||
![]() ben ook wel benieuwd, lijkt me ook wel mooi voor op de golf
|
||||
|
||||
![]() het einige wat ik weet is dat ze van een golf anders zijn dan van een bora.
de rest van het systeem is hetzelfde. ik wil ook wel weten waar ze in de bumper precies moeten komen. er zit ook verschil in de bumpers. als het goed is zit er aan de binnenkant een uitsparing voor de sproeier.
|
||||
|
||||
![]() al wat wijzer geworden???
|
||||
|
||||
![]() ik heb ze er gewoon op de gok op gedaan , het staat in ieder geval wel
![]() |