![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() kever hebben we gekocht van pieter(oakgreenvr6) en ze is er helemaal verliefd op. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke kever! Leuke kleur/wielen. Alleen die pijp er ff af achter. Veel plezier ermee!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb ik vandaag al geprobeerd maar die zit goed vastgeteert ![]()
|
|||
|
|||
![]() mooi wagentje (snap best dat je meissie er gek op is !!)
gr. Martijn p.s. nog plannen met de kevert ??
|
||||
|
||||
![]() Leuk ding! En inderdaad, weg die gaypipe, desnoods met de zaag
![]()
|
||||
|
||||
![]() Das een meissie met smaak! Nu nog even porsche velgen eronder
![]()
|
||||
|
||||
![]() leuk ding
|
|
||||
|
||||
![]() plannen zijn op dit moment:
dakje repareren, tandwiel is versleten linkerraammechanisme vervangen, heb er een nieuwe bij gekregen maar is de verkeerde koffergreep er weer op jetpijp eraf en originele pijpjes erop origineel stuur erin set nieuwe voorbanden, zit nu 205-50/16 op maar dat stuurt wel erg zwaar as week gaat hij naar volksrepairs voor een motorcheck/afstellen
|
|||
|
|||
![]() mooie kever succes er mee.
|
||||
|
||||
![]() Nice! Wat voor motortje ligt erin?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
weten we niet, staat geen motornummer op. 1 ding weet ik wel hij trekt behoorlijk vlot op.
|
||||
|
||||
![]() Ok, ik heb namelijk eventueel nog een spaghetti-uitlaatje liggen voor 1300/1500/1600 met 2 chromen pijpjes die op de originele plek onder het achterpaneel vandaan komen. Mocht je daar interesse in hebben laat je het maar weten.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ok, stuur anders eff een pb met je prijs dan zal ik het er eens met haar over hebben.
|
||||
|
||||
![]() Ok, is goed! Ik maak vanavond wel even een fototje en dat stuur ik (met prijs) wel naar je toe.
|
||||
|
||||
![]() Mooie kever Sander dat is indd veel beter dan de Polo die ze had. Jij laat nu vast je corrado wel vaker staan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hem gisteren irl gezien (bij VR), leuk kevertje!
![]() ![]() ![]() Veel plezier ermee!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tja zat er zo in, je kan niet alles hebben. ![]() kleppen zijn iig gesteld, stonden veel te strak ![]() ze hoorde alleen wel een lagergeluid uit het blok komen dus waarschijnlijk is die ook op het eind van zi'n latijn.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
was het maar zo'n feest, maar rij ook graag met de c hoor, gaat niks boven een vr6 roffel. auto hebben we vanochtend weer opgehaald bij vr, hij loopt weer als een tierelier.
|
||||
|
||||
![]() vandaag het raammechanisme vervangen en die idiote jetpipe eronder vandaan gehaald, de slijptol moest er aan te pas komen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() helaas zijn er ook nog wat elektra problemen want de claxon doet het niet en de verlichting met name de knipperlichten sporen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Leuke kever, en die orginele pijpjes staat veel netter.