![]() |
|
|||
|
|||
![]() de golf is bijna klaar
![]() maar kan het niet laten even wat foto's te posten voor mijn foto geile medeforummers ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() laat maar horen wat jullie er van vinden !! (de golf is live te zien op vwforum meet en retro mania !!) gr. Martijn p.s. de trekhaak gaat er nog af en er komen nieuwe "luxe" kenteken platen op !!
|
|||
|
|||
![]() Veeeeeeeet!
Zie ik dat goed? een GX?? ![]() Das mooi, de meest "luxueuze" uitvoering van de Golf 1 hahaha. WAt voor motor ligt erin? Mooie foto's ![]() |
|
||||
|
||||
![]() GL Dennis geen GX
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
moeilijk te zien op de foto, vanuit die hoek kan die L namelijk ook n X zijn, omdat t ene pootje van die X smal is en die ander niet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en hier niet? ![]()
|
|||
|
|||
![]() bedankt voor jullie reactie's
![]() het is idd een gl(s?) met een 1.5 jb ! Quote:
weet niet of ik daar naar toe kom ? (moet mijn meissie nog even overhalen ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
GL ! Quote:
bosje bloemen, doosje bonbons... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit, mooi pica's ook!
__________________ Golf 1 '83 VW Haaksbergen |
|
||||
|
||||
![]() nette golf geworden buurman . en erg mooie foto's .
|
||||
|
||||
![]() Super golf, mooie foto's en de kleur is ook mooi.
|
|
||||
|
||||
![]() Zeer geslaagd!
Op die trekhaak na dan.... maar daar ging je nog wat aan doen las ik al.
|
|||
|
|||
![]() strak zeg !!
lekkere kleur ook , vind dat bruin altijd wel mooi ![]() grts richard |
|
|||
|
|||
![]() Mooimooi, tis weer een nieuwe! Misschien de bumpers nog ff goed poetsen (ofja, deze zijn altijd grijs ofniet?) en dan oogt het nog nieuwer!
|
|
||||
|
||||
![]() Mooie retro golfje niets meer aan doen kleur vind ik ook zo mooi
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gaaf ding... mooie kleur
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() bedankt voor jullie reactie's
![]() dingen die er nog moeten gebeuren zijn : * trekhaak verwijderen. * "luxe" kenteken platen monteren (zijn besteld). * kunstof steenslag kapjes op de achterschermen kitten. * zaterdag word de golf grondig schoon gemaakt en gepoetst ![]() * denk dat ik hem nog even verwen met nieuw olie, luchtfilter, rotor/verdelerkap en bougie's ! en dan gaan we zondag naar vwforum meet bij big daddy's en maandag naar RETRO MANIA !!!!!! gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Asjeblieft, kit die plastic kappen niet op de buitenkant van de wielkasten! Ik heb dat vorig jaar bij eentje gedaan (heb deze inmiddels weer vervangen door een nieuwe), die kap sloeg van buiten helemaal wit uit. Volgende probleem: kitlaag tussen kunststof en lak van auto gaat bewegen en kan eventueel je lak lostrekken-->roest. Dus doe jezelf en je mooie Golf een lol en duw die pinnetjes van de kap gewoon door de bestaande gaten, zet er die originele plastic moertjes op vast en kit de boel aan de binnenkant van de wielkast vast! groeten, Dennis |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat zou ik wel willen maar er zitten geen gaatjes meer in ! die zijn verwijdert toen de golf strakgemaakt is (wielkast zat in elkaar) en de andere kant zat roest en is dus stukje in gelast en ook strak gemaakt ! iemand hier een betere oplossing voor ?? gr. Martijn