![]() |
|
||||
|
||||
![]() Van de week had ik Lennart gevraagd of 'ie na afloop van de Meeting in Den Helder misschien een fotoshoot kon doen van de Jetta. De Jetta gaat namelijk waarschijnlijk weg en ik wilde nog wat mooie foto's hebben..
Na wat onderhandelingen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik wil Lennart en zijn compangon (sorry ben je naam even kwijt ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() erg mooie foto's, very nice
|
|||
|
|||
![]() hele gave foto's !! en jetta uiteraard
![]() maar gaat de jetta weg ??????? wat komt er voor terug ? gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks! hij gaat inderdaad weg, komt een ander (niet VW ![]() ![]() voorbeeldje: ![]() ![]() En aangezien ik de Jetta liever niet meer als daily gebruik (kan makkelijk maar vind ik zonde) moet 'ie plaats maken voor een andere VW als daily ![]()
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight ![]() Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 21-05-2007 at 20:42. |
|
||||
|
||||
![]() Mooie foto's hoor! Vooral die 7e met die wolken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Erg mooie Jetta dit !...Heb hem zondag nog eventjes goed bekeken, maar echt supernetjes hoor
![]() Erg jammer dat die weggaat, maargoed jouw keuze.. Succes met volgende project ! |
|
||||
|
||||
![]() Erg mooie foto`s van een hele fijne Jetta!
compliments @ Lennart! enne.....nix mis met zo`n stoere starlet! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Jammer van de verkoop, zulke mooie zie je niet veel !
|
|
||||
|
||||
![]() Leuke foto's idd
![]() Zo'n Toyota is ook wel erg cool ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hopen dat de Jetta bij een liefhebber te recht komt, want is zonde om deze zo weg te doen aan iemand die niks met VW heeft.
Foto's zijn ook mooi genomen, mijn complimenten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
weinig kans dat een niet enthousiast zo'n auto zou kopen...
|
|||
|
|||
![]() Mooie auto
![]() Ik zal het meerijden missen! |
|
||||
|
||||
![]() Jeeez....
Wat een mooie foto's Lennart! Hoe krijg je dat zo mooi voor elkaar met het interieur? Echt heel erg mooi!! Hele mooi Jetta trouwens ![]() Starletje is ook zeker niet mis!!! |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de complimenten!
Quote:
Het is ook zeker de bedoeling om 'm aan een liefhebber van de hand te doen, maarja dat weet je bij de verkoop natuurlijk ook nooit zeker.. maar voorlopig staat 'ie nog niet in de weg hoor! Quote:
misschien mag je in de starlet ook wel een keertje op de passagiersstoel zitten ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Die Starletjes, heb je zeker lang naar gezocht om de twee mooiste van de wereld te vinden... Standaard is het een hok...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Standaard wel rick, je weet alleen toch dat er bij mij nooit zoveel standaard blijft.. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat je hem wegdoet, vind het echt een hele mooie auto
Persoonlijk heb ik niets met een starlet maar iig heel veel succes met je nieuwe project. De foto's zijn btw zeer geslaagd!
|
|||
|
|||
![]() Blijft een mooie jette, maar zo`n starslet is idd ook niet mis.
Je kan er leuke dingen mee doen. Maar vind er nog maar eens 1. |