![]() |
|
||||
|
||||
![]() Reed ik gisteren midden in de nacht naar huis (uur of vier), steft m'n trouwe Golfje TD gewoon op de A2 ter hoogte van Utrecht
![]()
|
||||
|
||||
![]() goedkoopste oplossing: Auto aan mij verkopen, kost je nl niets en leverd zeker 50 euro op.
|
|
||||
|
||||
![]() Ruilen tegen die 76er?
|
||||
|
||||
![]() die is volgens mij meer waard dan 50 euro, jij zocht toch de goedkoopste oplossing? deze leverd geld op. Je kunt hem gewoon bij ons wegzetten, kenteken in de bus stoppen dan volgt de vrijwaring en het geld z.s.m..
|
|
||||
|
||||
![]() Hee, dat probleem ken ik.
Jammer zeg. |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet niet wat het goedkoopst is, maar ik hoop wel dat ie zal herrijzen... succes!
|
||||
|
||||
![]() Vandaar dat ik hem heel de tijd in Dorst zag staan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() TDI erin knallen.
|
||||
|
||||
![]() TDI TDI TDI TDI, dit is je kans.....koop een dikke pompverstuiver TDI.
En rekenmaar dat je als de brandweer gaat en lekker nog 1 op 18 rijdt. Lijkt me een top project.... |
|
||||
|
||||
![]() Ander blok? En wanneer herhaal je deze topic dan weer?
(Zou ook voor een ander blok gaan) |
|
||||
|
||||
![]() TDI is leuk, maar zo'n blok kost volgens mij nogsteeds een klein fortuin, toch? En ook moeilijk te vinden. Wie tips heeft mag het absoluut zeggen!
Maikel: lekker bijdehand bezig eej?
|
|||
|
|||
![]() reken ong 1500 euro voor TDI blok
|
|
||||
|
||||
![]() TDI is een van de meest voorkomende motoren....dus moeilijk te vinden????
|
|
||||
|
||||
![]() De TDI's staan nog niet met bosjes op de sloop, dus ja, moeilijk te vinden. Althans, het aanbod overstijgt nog niet de vraag dus prijzen liggen hoog.
|
||||
|
||||
![]() goedkoopste of duurzaamste optie...stijn ik dacht dat je een golf1 liefhebber was dan zou in dit geval geld geen probleem moeten zijn
![]() TDI! |
|
||||
|
||||
![]() Tis maar een ragbakkie voor goedkoop dagelijks gebruik, niet mijn ultieme projectauto. Ik ga voor revisie, goedkoopste en beste oplossing.
|
||||
|
||||
![]() toch blijf ik erbij stijn...golfjes 1 zijn geen rag bakkies
![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoeveel gaat revisie je dan kosten? en hoeveel kost het om benzinemotor geheel te laten reviseren?
|
|
||||
|
||||
![]() als het je daily driver, c.q. ragbak is, zou ik voor de 1.6td op marktplaats gaan, mits dat blok natuurlijk (voor zover te beoordelen) in goede/redelijke staat is. Weet neit wat koprevisie kost, maar dit is wel het makkelijkst volgens mij....1.6td blokkie kan best wel wat hebben....
TDI is leuk, maar daily driver moet rijden, niet stilstaan, en dus snel weer rijdbaar zijn.... |
|
||||
|
||||
![]() Koprevisie inc pakkingen, kopbouten etc etc gaat me rond de 300 euro kosten schat ik. Dat andere blok kost 350 euro, revisie is dus goedkoper en ik weet 100% zeker dat het dan in orde is. Daarbij is het ook leuk werk en heb ik weinig zin om weer een Golf2 blok om te bouwen naar Golf1
![]()