![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey,
Ik heb eindelijk mijn momo-stuurnaaf binnen voor mijn stuurtje, alleen ik heb de inbusjes er niet bij. Wie weet welke ik nodig heb en waar deze te koop zijn?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
horen er bij te zitten, heb gister namelijk ook een nieuwe naaf ontvangen ![]() ik kan vanavond als ik thuis ben wel even kijken welke maat het is e.d. zijn wel te verkrijgen bij de betere bouwmarkt (dus niet gamma oid) of zoiets als fabory, alleen verkopen die niet aan particulieren.. |
|
||||
|
||||
![]() Hehe, hij is dus niet nieuw... was miss wel het vermelden waard :P. Het is een eBay-ertje zonder de boutjes dus. Nog een bepaalde sterkte die k moet hebben. Lijkt me hoe sterker hoe beter?
|
||||
|
||||
![]() is M5x10 met een verzonken imbuskop, zijn standaard boutjes
![]() naar mijn weten wel te alleen te krijgen in mooi blank staal ![]() Sterkte speelt geen rol, maar zal er voor de zekerheid nog even naar kijken.
|
||||
|
||||
![]() Aaah ik heb net een setje verzonken m5 inbusjes voor me liggen....kwaliteit 8.8
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
cool bedankt!
|
|||
|
|||
![]() bij autostyle kun je ze bestellen, voor 3 euro ofzo..
heb nog een setje liggen, geef maar een gil als je ze hebben wil, zijn origineel al zwart en nog niet gebruikt.. |
|
||||
|
||||
![]() Even een updateje
Ik heb de M5X10 bouten al tijden, maar ik heb nu nog een ring die over het stuur kan. Hiervoor heb ik uiteraard langere bouten nodig, ik gok zelf iets van 5x20 Iemand een idee waar te krijgen? In alle zaken waar ik tot nu toe ben geweest hadden ze zelfs de M5X10 niet liggen als verzonken inbusboutjes. En nu heb ik ze nog langer nodig ook.
|
||||
|
||||
![]() niemand?
|
||||
|
||||
![]() Ik heb die boutjes gehaald bij een landbouwmechanisatie-bedrijf/winkel. Die hadden toen verschillende lengte's liggen. (5x15 in 8.8 had ik toen nodig)
|