![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou omdat ik er zo trots op ben wil ik ze even laten zine
![]() ![]() Ben al begonnen met polijsten. Tussen de spaken en in de spaken word het waarschijnlijk goud kleurig (dat wat nu zwart is) ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() cool, ik ken ze niet...wat zijn de maatjes en waar komt dat moois onder?
|
|
||||
|
||||
![]() Het is 13" 6J en ze komen onder mijn Polo Coupe
![]()
|
||||
|
||||
![]() skoda rapid
|
|
||||
|
||||
![]() Heel cool idd, erg origineel
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit!
Ben benieuwd hoe ze onder de Polo staan! Succes met polijsten.
|
||||
|
||||
![]() lijkt me best mooi alleen wat smal 6j aangezien je eerst over 8j bezig was??? waarom opeens die ommewaai???
gr polo-power.
|
||||
|
||||
![]() cool wieltje!
|
|
||||
|
||||
![]() 6J is wel gaaf man, ken je echt super laag mee gaan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja waarom 6J. Kon dit setje kopen voor 4 tientjes dus dacht: DIE MOET IK HEBBEN. Als ze niet leuk staan kan ik ze altijd nog in de verkoop gooien.
En super laag. Ja ik zou wel willen maar ik en bang dat ik dan vast kom te zitten ![]() In Diemen Zuid zijn het geen verkeers drempels maar verkeers bergen. En dan kan ik de straat niet meer in. Maar zit er wel aan te denken om over te gaan op 85/60 verlaging. Lekker laag!!! ![]()
De Plo?? vervoersmiddel voor mijn audio ![]() Proud member of Team Mietje ![]() Last edited by kawouter : 22-06-2007 at 21:10. |
|
||||
|
||||
![]() Kinky rimms!
|
|
||||
|
||||
![]() Dat red je denk ik met de velgen die je nu hebt niet hoor
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Apprt wieletje, ben benieuwd hoe het staat.
|
||||
|
||||
![]() Het zijn 13" velgen met een redelijk hoge ET waarde als ik mij niet vergis. Dus misschien gaat dat wel lukken qua verlagen.
De Plo?? vervoersmiddel voor mijn audio ![]() Proud member of Team Mietje ![]() Last edited by kawouter : 23-06-2007 at 18:54. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ook 13. ![]() wouter 85 60 is wel sikko laag met een coupe.
|
||||
|
||||
![]() Dat moet ook. Dat jij je daar trouwens zorgen over maakt. 2-low was toch het motto
![]() ![]() Ik herinner me nog een jetta die over de grond schuurde door de spoorvorming ![]() ![]() ![]() En te laag is ie dan zeker.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
compleet andere bouw van de auto. polo loopt met een goede 60 40 set op 13 inch al te vonken in de spoorvorming ![]() zou die van jou dus nog een cm lager liggen dan die groene en dat is ie ook niet. 2-low is het motto ja. ![]()