![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ben er morgen niet bij, jammer genoeg.
|
||||
|
||||
![]() Morgen ook aanwezig met de polo! Ga samen met nog een groepje van 't Hoogeveen Racing Scene en misschien nog wat anderen.
Als er nog meer mensen vanuit Hoogeveen en omstreken die kant op gaan wij verzamelen 10:45 bij autorijschool Kreeft vanaf daar kun je mooi meteen de snelweg op vandaar. |
|
||||
|
||||
![]() Wij zijn dus niet meer gegaan. "Out of Energy" zullen we maar zeggen (maar wel heel wat ervaringen rijker geworden gister).
Is er al iemand die foto's heeft ?? Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() Nou,
Ben vandaag ook richting Assen gegaan. S'morgens de auto nog ff snel gepoetst en wielen zover als kon ![]() Toen een maat uit bed gebeld en die kant op gegaan ![]() ![]() ![]() Plekje waar ik hem nu kwijt kon was echt super ! (Zie foto onderaan !) Rondje gelopen en vervolgens stoelen uitgeklapt en lekker zitten ![]() Verder vond ik het een gemiddelde meeting, Trap/sjonnie-gehalte was nogal hoog. Zag ook een aantal bekenden al vrij snel vertrekken, hadden het waarschijnlijk ook al wel gezien ![]() Vond de meeting verder wel goed geregeld, het is niet alleen maar negatief ![]() Mij zal je er volgend jaar waarschijnlijk niet meer weer zien, of jullie moeten maatregelen getroffen hebben om die giga dikke debielen er niet rond te laten scheuren ! Heb uiteraard ook nog wat foto's...bij deze ![]() ![]() Shot with DC E63+. at 1969-12-31 ![]() Shot with DC E63+. at 1969-12-31 ![]() Shot with DC E63+. at 1969-12-31 ![]() Shot with DC E63+. at 1969-12-31 ![]() Shot with DC E63+. at 1969-12-31 ![]() Shot with DC E63+. at 1969-12-31 ![]() Shot with DC E63+. at 1969-12-31 ![]() Shot with DC E63+. at 1969-12-31 ![]() Shot with DC E63+. at 1969-12-31 ![]() Shot with DC E63+. at 1969-12-31 ![]() Shot with DC E63+. at 1969-12-31 ![]() Shot with DC E63+. at 1969-12-31 ![]() Shot with DC E63+. at 1969-12-31 ![]() Shot with DC E63+. at 1969-12-31 En als laatste nog 1ntje van die van mij: ![]() Shot with DC E63+. at 1969-12-31 Had echt een superplekje ![]() Last edited by PJVL_G60 : 24-06-2007 at 17:49. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
erg jammer dat mensen het zo kunnen verknoeien voor anderen domme is ze hebben het niet eens door ook ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie pics
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt helemaal Alberto, die gasten hebben het verstand van een borrelnoot en denken idd dat ze nog stoer / mooie auto hebben als ze dit doen ook ![]() Tsjah, wat doe je d'r aan he ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
terugsturen naar het forum waar ze vandaan komen ![]()
|
||||
|
||||
![]() echt mooie foto`s kerel...
ik ben ook ff geweest met m`n vriendin en twee vrienden, maar wij waren ook behoorlijk snel weer vertrokken. Er stonden toch nog wel een aantal lekkere auto`s tussen en idd ook een hoog sjonnie-gehalte....helemaal het "voorwielen in de goot" en "wel geld voor kippenhokbumpers, maar niet voor banden met profiel" type volk was weer van de partij....ik zal t nooit begrijpen ![]() klein rondje gelopen en daarna weer lekker terug naar huis....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
u haald me de woorden uit de mond .............. |
|
||||
|
||||
![]() Mijn broer en ik (op de 2e foto van PJVL_G60) zijn ook even geweest. Was wel een leuke meeting, maar we zijn ook vroeg weer weg gegaan om toch nog even bij de meeting in Leeuwarden te kijken.
Het bedrijf waar het gehouden werd zag er ook erg netjes uit. En PJVL_G60 bedankt voor de mooie foto! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() PJVL super foto's.
Heb die van mijn golf alweer opgeslagen ![]() Verder toch wel een leuke middag gehad, idd jammer van het hoge Automax-Hooligan gehalte. Kan jullie echter wel verzekeren dat dit niet aan het VW-ASSEN team ligt. Gr Jan. |
|
||||
|
||||
![]() Het was een goed georganiseerde meeting, gezellig en een mooie locatie. Complimenten waard! Helaas een iets te grote ragbak-opkomst. Maar ja, dat kun je als organisatie toch niet in de hand hebben.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt Jan voor het compliment. En de anderen natuurlijk ook. ![]() Reden dat ik het bericht van Jan quote heeft namelijk wel een reden. Als ik de reacties zo lees dan zijn jullie (tot nu toe ![]() ![]() Ik ken als bestuurslid in ieder geval geen "sjonnievolk"/"trapvolk" dat lid is van VW-Assen. Ben het wel eens met het feit dat er door sommige personen heel hard weggereden moest worden tussen de mensen door. Die keer dat ik het zag waren het trouwens niet eens VW's. ![]() Nogmaals bedankt, voor de in mijn ogen, geslaagde dag! En zal nog even verder kijken hier, en me voorstellen. Wel zo netjes toch? ![]() Groeten Martijn bestuurslid VW-Assen |
|
|||
|
|||
![]() nee de organisatie kan er niks aan doen
maar de mensen die het doen wel ...en als je het ziet als organisatie ( in de toeren begrenzer trappen vind ik geen normaal gedrag ) gelijk wat van zeggen. en dat mag als organisatie ( een lief hebber trapt hem niet ff lekker in de begrenzer, geld ook voor weg rijden met slippende banden ) Quote:
opkomst kan je niet in de hand hebben . hoefd ook niet iedereen is welkom op zo iets het is het gedrag van de bezoeker en ik vind dat er gerust iets van mag gezegt worden door de organisatie. het is hun vergunning waar zulke gasten mee spelen Last edited by voklswien : 24-06-2007 at 20:00. |
|
||||
|
||||
![]() k heb een paar leuke uurtjes gehad weer en die discussie over trapvolk; die kan j e toch niet weren op zo'n openbare meeting en als je t niks vind loop je er toch gewoon voorbij (!!) heb ik ook wle gedaan hoor.....komplimenten aan de organisatie want zaten leuke auto's bij en ook lokatie (vooral showroom) was erg mooi...misschien is t leuker als je iedereen een beetje bij elkaar kan zetten ipv die "losse" pleintjes zoals nu.....maargoed, dat als opbouwende kritiek want k snap best dat t verotte moeilijk is om t iedereen naar t zin te maken.....
bij deze mijn foto's en de rest staat op www.autopics.mijnalbums.nl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() En daarom stonden LRR en ik al in twijfel om heen te gaan en zijn we uiteindelijk maar thuis gebleven. Zoiets is gewoon zonde en voor de oganisatie niets aan te doen. Als ze willen racen moeten ze naar de tt baan gaan.