![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Een tijdje geleden al aangemeld op aanraden v Tiefleger, en afgelopen zondag voor het eerst met een aantal Volksforum members mee geweest naar het M.I.V.W. event.. Dus tijd om me even voor te stellen! Ik ben Renate, bijna 31 en woon in Haaksbergen. Onderstaand mijn Scirocco 16V uit 1986. ![]() Toen we hem kochten was hij champagnekleur, maar deze hebben we direct over laten spuiten in zwart-metallic. Afgelopen winter is *e weer opnieuw gespoten ivm toch kleine schadetjes door het woon-werkverkeer. gelukkig wordt ie sinds anderhalf jaar alleen nog maar voor meetings gebruikt. Ook hebben we er andere velgen opgezet (deze waren destijds mooi - zo'n 10 jaar geleden....) maar we zijn rustig op zoek naar nieuwe - ideeën zijn welkom uiteraard. Aan de motor zelf hebben we niet zo veel gedaan, alleen een K&N, sportuitlaat van voor tot achter compleet met spagetti spruitstuk hij is alleen voor verlaagd, anders hangt ie zo op de kont - vinden we persoonlijk niet zo mooi. Verder is het interieur zwart met gele accenten. bijna echt leren sportstoelen van EKU en de achterbank hebben we in dezelfde trend laten beleren. foto's van het interieur zal ik er ook nog wel een keer bij zetten. Laatste project was het verfraaien vd kofferruimte - strak gemaakt met nieuwe hoedenplank met apart detail. verder een versterkertje en een subwoofertje. leuk geluid - niet extreem Ook zijn wij in het bezit van een Type I Scirocco GLI uit 1982. ((Deze is eigenlijk van mijn man)deze staat al een aantal jaren stil ivm motorproblemen - dus helaas geen recente foto's - oude moet ik eerst nog inscannen.... en onze laatste aanwinst: een GTII uit 1990. wat we hier nog precies mee gaan doen is nog niet helemaal duidelijk... voorlopig voor de fun mee rijden! hiervan ook nog een fotootje naast m'n zwarte... ![]() tot zover eerst genoeg, ik zal proberen gauw meer foto's te plaatsen van de projectjes en de Type I groetjes Renate |
|
|||
|
|||
![]() welkom op HET forum !!
mooi wagenpark ![]() gr. Martijn p.s. meer foto's is altijd GOED !!!!!!!!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() welkom. leuke rocco's. nieuwe is ook lang niet slecht maar heeft wel hard andere spiegels nodig
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier!
|
|
||||
|
||||
![]() mooie scirocco met die kamei set...neem ook eens een kijkje op www.scirocco-forum.nl zou ik zeggen
|
|
||||
|
||||
![]() like it
![]() |
|
||||
|
||||
![]() welkom hier. dat zijn 2 fraaie scirocco's die je daar hebt. meer foto's zijn altijd welkom
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hallo, ZUSJE ook hier? Goed man
![]() René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanx! probleem met spiegels is bekend inderdaad.... |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier toch nog iemand die ze behoud en niet gebruikt voor de cross/sloop!
|
|||
|
|||
![]() welkom hier en mooie scirocco's zijn het.
![]()
|
||||
|
||||
![]() ook welkom en....
nog gefeliciteerd met je 2e prijs m.i.v.w meet. johan joure |
|
||||
|
||||
![]() Hey Mede Haaksbergernaar
![]() Gave scirocco ![]()
|
|||
|
|||
![]() Welkom, leuke rocco !!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt hè! Jij ook gefeliciteerd met je 2e prijs (toch??) op de M.I.V.W. volgend jaar gaan we allebei voor de 1e..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() klopt ook 2e en wat betreft volgend jaar.........
doen we!! |
|
||||
|
||||
![]() hoi renate,
welkom.... die zwarte scirocco hebben jullie al lang zeg. Goed man... Heb mezelf ook net aangemeld met een Golf 1 Groeten Martijn (vorige auto zwarte Audi 90 2.3)
|
||||
|
||||
![]() Hele mooi scirocco! Heb je ook nog wat foto's van het interieur, ben wel benieuwd.
Rij zelf ook in een scirocco 16v uit 1986 en het zijn echt fijne auto's en ook (doordat ze heel vak gebruikt worden in de cross) redelijk zeldzaam.
|
||||
|
||||
![]() bedankt allemaal!!!
@Der Einzer: klopt die zwarte hebben we echt al lang, en gaat echt niet meer weg, daarvoor zit er te veel werk in, en te veel lol natuurlijk!! @Golf Wolf: altijd leuk om een mede 16V 1986 rijder tegen te komen! zal eens kijken of ik vd week nog duidelijke foto's van het interieur heb! |