![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dag dames en heren nu ik mijn 1979 golfje gekeurd heb en voor dagelijks gebruik dienst wil laten doen komt nu mijn 1976 golfje aan de beurt iemand suggesties hoe ik hem aan moet pakken? ik wil hem zelf verlagen met een schroefsetje en er 13 inch onder zetten maar das maar een ideetje graag hoor ik van jullie ik wil hem trouwens wel weer wit laten spuiten(orginele kleur)
alle suggesties zijn welkom hier nog een paar foto's groeten van rob uut lemelerveld. ![]() ![]() ![]() Last edited by Golf 1979 : 10-07-2007 at 23:48. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ik wil eigenlijk een beetje voor de oldschool look gaan omdat er al mooie chroom handvaten en lijd=sten op zitten alle tips zijn welkom.................. |
|
||||
|
||||
![]() interieur is trouwens helemaal als nieuw wil ik ook zo laten mooi oud kleurtje misschien de kopsteuntjes er nog af halen
|
|
||||
|
||||
![]() en ik ben dus ook nog op zoek naar 2 deurpanneeltjes in dezelfde kleur zonder gaten iemand?????
|
|
||||
|
||||
![]() en 2 chroom bumpers ik heb 2 grijze in te ruilen
T5 tdi werkbussie Golf 1979 (daily) TE KOOP Porsche 924s 1976 in restauratie Chevy pickup 5.7 automaat. (daily) golf 1976 in restauratie verkocht Suziki swift gs 1993 TE KOOP Mazda 323 f 1.5 1997 TE KOOP ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Succes ermee, ben echt benieuwd hoe hij wordt!
|
|
||||
|
||||
![]() Dit is de ex van Tim z`n broer?
Ik zou hem gewoon origineel laten en dan verlagen met een setje leuke 13" eronder ![]()
|
|||
|
|||
![]() Idd, mooi orgineel laten.
Succes ermee.
|
||||
|
||||
![]() ja van tim z'n broer geweest puik bakkie net laswerk
T5 tdi werkbussie Golf 1979 (daily) TE KOOP Porsche 924s 1976 in restauratie Chevy pickup 5.7 automaat. (daily) golf 1976 in restauratie verkocht Suziki swift gs 1993 TE KOOP Mazda 323 f 1.5 1997 TE KOOP ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kan je maar 1 tip geven en dat is:
Maak hem lekker zoals je hem zelf mooi vind ![]()