![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij wil ik kijken of er interesse is voor mijn golf mk1 vr6,
auto is technisch helemaal klaar,heeft alleen nog een kleurtje nodig! Let op deze auto is niet te koop voor een kleine prijs! Auto is 6 cylinder op kenteken,en geheel aangepast! Er staan met opzet geen fotos bij,serieuze mensen nemen vanzelf contact met me op! Onder de 10.000,-euro is deze auto niet te koop! Last edited by youngtimerdiv. : 16-07-2007 at 19:56. |
|
||||
|
||||
![]() off topic verwijderd. geen commentaar op de vraagprijs...
eventueel geïnteresseerden/nieuwsgierigen kunnen contact opnemen/vragen stellen met de verkoper via mail of pm. hj |
|
||||
|
||||
![]() Ik ken de auto en heb hem vorige maand ''in real life'' mogen bewonderen...
Origineel Nederlands kenteken, technisch perfect in orde, en de buitenkant verdient enige aandacht...maar het is en blijft EEN van de zeven Golfjes 1 VR6 in Nederland. Succes met de eventuele verkoop....... |
|
|||
|
|||
![]() heb je misschien foto's?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb wel fotos maar krijg ze er niet op gezet! |
|
|||
|
|||
![]() stuur ze maar naar mij toe dan zet ik ze er wel op m-harmsen@home.nl
|
|
||||
|
||||
![]() Misschien ook handigo m erbij te vermelden wat er allemaal meer is aangepast... Natuurlijk remmerij en dergelijke, maar wat voor remmerij, of eventuele motorische aanpassingen, versnellingsbak, interieur enzovoorts...
|
|||
|
|||
![]() Hier wat gegevens van de auto;
Motor; 2.8 revisie,snelle nokken,chip,spaghetti,hydrolische koppeling Onderstel;h&r circuit uitv.,porsche 993 remklauwen,4xzimmermann Interior;golf 3 cocpit,orig. dash,2x sparco pro,rolkooi Exterior;externe oliekoeler,kruiskoplampen,chrome bumper carroserie geen roest,eventueel plaatdelen erbij orig.vw |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb wel interesse. Inderdaad ja, er is een maar.... Ik moet wachten tot ik een koper heb voor mijn motor. Zodra die is verkocht heb je een serieus geïnteresseerde! Mocht je de auto eerder kwijt raken, heel erg jammer voor mij. Zo niet, nogmaals, als die motor weg is (Ducati 996) wil ik je mk1 wel hebben. Zou je mij btw foto's willen sturen als je die hebt?
|
|
|||
|
|||
![]() Gisteren wezen kijken naar deze auto, technisch een toppertje, aan de buitenkant overspuiten en knallen met die bak. Jammer genoeg konden we het niet eens worden met een inruil en had ik verder ook niet de financieen anders was de auto verkocht!
|
|||
|
|||
![]() Wegens winterprojekt ff een up!
Last edited by youngtimerdiv. : 20-11-2007 at 19:35. |
|
||||
|
||||
![]() iemand foto,s wil natuurlijk wel even die vr6 mk1 zien je ziet ze neit dagelijks
|
|
|||
|
|||
![]() uppie,me winterprojekt is me aan het roepen!
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() Ik zal een paar foto's plaatsen als ik jou was. Dat stimuleert de verkoop zeker.
Succes verder met de verkoop.
|
|||
|
|||
![]() Laatste up,en dan kan er een slot op!
|
|
||||
|
||||
![]() Want?Je hebt hem verkocht?Je bent het uppen zat?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Klopt ja,uppen zat,fotos sturen zat!
Auto gaat in januari naar de spuiter dan is hij af,en dan zien jullie hem vast en zeker volgend jaar ergens op een treffen! ![]() Of op het forum natuurlijk! |
|
||||
|
||||
![]() wat ik niet snap is dat er na 5 maand nog steeds geen foto bij staat?
je wilt iets graag verkopen of niet lijkt me, is niet echt bevorderlijk als je bij zo'n aparte auto geen foto's zet, ![]() nou ja, hij gaat uit de verkoop begrijp ik dus... ![]() |