Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Motoren, turbo's, compressors, injectie, carb's, NOS, etc
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 22-07-2007, 12:37
Caddy-W's Avatar
Caddy-W Caddy-W is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 16
Default g60 ombouw naar turbo

ik wil mijn polo 6n 1.8 g60 ombouwen naar 8v turbo
motor code pg

nu heb ik al een garrett t3 van een renault 21
met downpipe enz...
maar een paar vraagjes
is er een bestaand vw diesel spruitstuk voor een t03
kan ik zonder mijn ecu aan te passen op digifant 1 rijden
wat zijn meer dingen om op te letten hoeft geen 250 pk te zijn
en ben ook niet van plan er duizenden euri,s in te steken


het moet gewoon hobby blijven
Reply With Quote
  #2  
Old 22-07-2007, 12:47
richard-polo's Avatar
richard-polo richard-polo is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,975
Send a message via MSN to richard-polo
Default

aangezien de in en uitlaat aan de achterzijde van het blok zit, denk je dat dat gaat passen met een turbo erop?
volgens mij ligt die motor er nu al heeel strak tegen het schutbord aan, of niet?
alhoewel dit helaas geen antwoord op je vraag is wilde ik toch graag reageren..
Reply With Quote
  #3  
Old 22-07-2007, 12:50
Caddy-W's Avatar
Caddy-W Caddy-W is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 16
Smile

nee hij lig ver naar voren om dat je ander met de assen tegen het subframe komt
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 23:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum