![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal.
Na al heel wat jaren VW te rijden, sinds kort aan de eerste polo. We hadden al een kever in de restauratie, en een golf 1 cabrio voor dagelijks gebruik, maar nu is er een polo sedan uit 1985 bij gekomen. Dit omdat we pas zijn verhuisd (naar huis met GROTE garage!!) en het nu toch te ver fietsen werd naar het werk. Een goede vriend van ons ( Harm Hendriksen) had nog wel wat staan, een polo sedan, dus. Het was eigenlijk de bedoeling dat mijn vriendin in de polo ging rijden, maar ik had zo veel schik in het polotje, dat we naar ruim overleg "hebben geruild" . Zij rijd nu dus in de cabrio, ik in de polo, en de kever staat veilig in de garage! Inmiddels al wat het een en ander gedaan aan de sedan: De foto's: Zoals hij bij Harm op het erf stond: ![]() Na een goede was beurt: ![]() ![]() De bij geleverde velgen. Deze ga ik nog opknappen: (heb voorlopig het staal wat er onder zit maar even gespoten) ![]() Recaro stoelen en sportstuur geplaatst: ![]() ![]() En als laatste, via volksforum, bij Golfzilla, een Weitec veren set gekocht voor een 80/80 mm verlaging: ![]() ![]() Als eerste ga ik nu de velgen opknappen/spuiten, en wat er verder nog aan gaat gebeuren, dat weet ik nog niet. ik zie wel wat er op mijn pad komt. Ik heb in ieder geval schik in "de Derby" Groet Andre
Instagram/AndreBusser Last edited by a.busser : 29-07-2007 at 21:42. |
|
||||
|
||||
![]() Dat kan lager!
![]() Nette polo ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuke polo classic!
|
|
||||
|
||||
![]() Het is nog best een nette voor zijn leeftijd of niet?
Ik vind het altijd wel gave dingen zulke polo`s. Mooi ding!! |
|
|||
|
|||
![]() leuk wagentje
![]() maar is hij nu 80/80 verlaagd !? gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Is inderdaad 80/80 verlaagd.
Weitec veren, met dempers van geenflauwidee. Moet wel zeggen dat de foto is gemaakt, 10 minuten na dat de krik er onder uit was. Hij is nu wat na gezakt en ligt al weer een stukje lager. Op de foto's ziet hij er inderdaad nog netjes uit.... In real life is dat wat minder. Wat kleine deukjes rondom, en links achter is de c stijl en het achterspatbord wat verweerd en mat/dof geworden en ook daar zitten een paar verveelende deuken in. Heb er aan zitten denken om hem te rollen, maar daar ben ik eerlijk gezegd nog niet uit... Heb inmiddels al wel een andere spiegel gescoord, een zwart kunstof talbot spiegeltje. Moet ik nog even een pas plaatje voor regelen, en dan gaat de spiegel aan de bijrijders kant eraf. verder ligt er inmiddel in de garage een oude Foha spoiler te wachten op aanpassing. deze komt van een bmw af en wil ik aan gaan passen voor de derby. Maar ook voor de spoiler telt, eerst maar eens kijken hoe het staat....
|
|||
|
|||
![]() is hij nog verder na gezakt?
en die zilvergrijze die er voor staat ik ook al lekker laag.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
goede dingen over gehoord dat merk ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kijk 2 classics, helemaal goed
![]() Die voorste is een 2fje classic? Lijkt wel dezelfde achterbumper die ik heb maar dan ongespoten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het lukt nog net !!!!
![]() ![]() ![]() En even om te kijken of het wat is.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kwamen gisteravond een lage Classic/Derby tegen. Ergens tussen Breda en Leiden ofzo. Deze Mischien?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee was ik niet. Ik stond gisteren een muur uit de kamer te ramen! ![]() Net verhuisd, dus genoeg te doen!
|
|||
|
|||
![]() wieltje staat er leuk onder !!
is het een nette set die je hebt liggen ? gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je bedoeld de wielen? Nee is niet echt een nette set, moeten echt geschuurd en gespoten worden. Maar das niet erg, heb ik tussen het verbouwen door wat te hobby-en.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als er nu 1 wiel echt niet meer te redden valt heb ik nog een setje liggen ! 2 zijn niet meer te redden en 2 hebben aandacht nodig ![]() dus mocht je ze nodig hebben dan weet je me te vinden !! gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() staat wel mooi dat zwartte velgje.
|
||||
|
||||
![]() Komt ook goed patrick, maar ja, nu even druk met de keuken....
|
|||
|
|||
![]() Hoort er ook bij,je moet wel lekker kunnen koken met het zicht op de kever toch?
|
||||
|
||||
![]() Precies, al staat op de plek van de kever nu even de golf 1 van Nando, klaar om mat groen gespoten te worden!
|
|||
|
|||
![]() Dat is toch zo gebeurt.