![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo,
ik heb ontdekt dat je 2 versie's van inlaat spruitstukken hebt op de 1600 eg gti motor. 1 met een enkele vacuum slang naar de rembekrachtiger. en 1 met een heel slangen stelsel wie weet de verschillen? is het oud en nieuwere versie? is het amerikaans of europees? http://www.passiongolfgti.com/newFo...414854A5372.jpg de enkele slang uitvoering, ![]() de andere versie, dit is wel een 1800 maar van 1600 heb je precies de zelfde. ik hoor het graag als iemand verlossende antwoorden heeft.. gr frank Last edited by vwmk2driver : 10-08-2007 at 12:08. |
|
||||
|
||||
![]() druk even op de link en dan verniewen of ga naar
Last edited by vwmk2driver : 10-08-2007 at 12:08. |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben ook heel benieuwd, heb deze nog liggen.
![]()
|
||||
|
||||
![]() dat is idd het zelfde inlaat spruitstuk als die ik heb, die andere versie's hebben linkse nog een stalen bochtje zitten waar dus weer een slang opkomt.
|
|
||||
|
||||
![]() Klopt, ik had deze gekocht omdat ie is aangepast aan het grotere gasklephuis, maar kan er niks mee.
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() de mijne, ik heb gezocht, maar ik vind weinig 1600 motoren met de inlaten, meeste allemaal met die andere en de gene die ze hebben lopen uit 1 van bouwjaar 1976 tot 81 en een paar van 83. |
|
|||
|
|||
![]() Is een oud en nieuw type inlaat
Slang naar de extraluchtschuif zit dan anders |