![]() |
|
View Poll Results: BBS Kalender 2008 | |||
JA ! die wil ik |
![]() ![]() ![]() |
12 | 75.00% |
Nee,vond hem vorig jaar "lafjes" |
![]() ![]() ![]() |
4 | 25.00% |
Misschien ...... |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Voters: 16. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() Is hier interesse voor ?
![]() Na een daverend succes vorig jaar dit jaar weer een nieuwe kalender. mits er genoeg animo is. tevens kunnen jullie fotos sturen van jullie auto's en natuurlijk BBS velgen naar : Holly@bbs-society.de o.v.v. " BBS Kalender " (goede en grote foto's) over wie en wat er in gaat komen zal en verassing zijn, dat is in handen van duitse designers (nee,ik zit dr niet bij ![]() prijs zal rond de 20 euro zijn. groetjes peter. Last edited by sixpack : 05-09-2007 at 08:45. |
|
||||
|
||||
![]() Count me in Peter!
Wanneer wordt beslist welke wagens in de kalender komen? Anders breng ik de BBS nog even bij je langs ![]()
|
||||
|
||||
![]() geen id zal ergens rond begin dec zijn .
|
|
||||
|
||||
![]() ik wil er ook weer 1, is een mooie kalender
![]()
|
||||
|
||||
![]() staan er ook andere velgen dan RS in?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Eind datum van de in te zenden fotos zal rond dec. liggen,Dus heb je nog mooie goede grote fotos van je auto met bbs velgen mail ze naar Holly@bbs-society.de gr peter |
|
||||
|
||||
![]() sign me up
|
||||
|
||||
![]() Er zijn nog steeds weinig foto's binnengekomen, vergeet niet dat begin Dec. 2007 de inschrijving van de kalender 2008 sluit
![]() Mail ze naar : Holly@bbs-society.de Gr peter |
|
||||
|
||||
![]() vrees dat ik de e30's en de auto niet voor eind dec klaar heb. zal dus volgend jaar worden...
![]()
|
|||
|
|||
![]() Wordt de opzet van de kalender hetzelfde?
Ik zie graag in één oogopslag welke dag dat bij welke datum hoort. Als dat zo is, dan heb ik interesse! |