![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo mensen,
Ik zit met een probleempje. Mijn GTI 8V houdt wat in als ie laag in toerental zit, hij trekt slecht op tussen de 1000 en 3000 rpm, boven dit toerental trekt ie wel goed door. Ook heeft ie wel eens dat ie inhoud als je van 1000 naar 6000 rpm doortrekt, beetje bokken of zoiets? Reed laatst met een maat van me in zijn Edition Blue PF, was veel rapper met optrekken... Wat kan er mis zijn? Gaat om een MK2 GTI Edition One van 1989, motorcode PF, spaghettie spruitstuk zonder kat, verder origineel. Laatste onderhoud: nieuwe distributieriem nieuwe hydraulische klepstoters nieuwe kleppendekselpakking nieuwe bougies nieuwe rotor nieuwe verdelerkap nieuwe koudestartsensor Alvast bedankt voor de reacties
Drive nice, drive fast, drive a MKIV TDI Last edited by Albie : 07-09-2007 at 16:35. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In dit gebied is mijn 1.8 8V ook niet erg snel. Als veroorzaker verdenk ik de ontsteking. Tenminste, bij mij voelt het aan als een ontsteking die van tijd staat. Deze heb ik echter al meermalen afgesteld en uit eindelijk op het gevoel en door steeds een testritje te maken afgesteld. Maar helemaal super is het nog niet.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja dat denk ik ook, misschien een paar graden vervroegen?