![]() |
|
||||
|
||||
![]() 2 x nieuwe gecleande voorschermen
100euries per scherm ______________________________________________ 1 x nieuwe motorkap golf 3 inclusief bra 100euries ______________________________________________ 1 set nieuwe angel eyes van inpro met xenon look ![]() _______________________________________________ 4 portieren vento, alle geheel ontdaan van alle roest, perfecte staat ______________________________________________ gladde gespoten zijstrips van voorscherm, portieren en achterscherm _______________________________________________ 1 x gecleande achterklep met ingewerkte corrado spoiler, incl bekabeling, schakelaars, regelunit... spoiler werkt ;-) http://members.chello.nl/j.meijer121/slides/Avi001.avi 100euries _______________________________________________ 1x gecleande voorbumper vento, dmv kunsstoflassen spijltjes onderin verwijderd en nu oliecooler gemonteerd. (oliecooler zit nu nog in de bumper. Ook al sluit je hem niet aan geeft wel een sportieve look ![]() ![]() ![]() 150euries _______________________________________________ Snelle g60 motor 188,1 PK 259,1 NM op de wielen bj. 1989 met grote Golf G60 intercooler alle pakkingen, seals, keeringen, bouten en lagerschalen ed. vervangen) Kop gevlakt G-lader RS bewerkt (maximaal geflowd) Korte multi-rub riem met 68mm poulie FH Technic RS chip MRG powerboost valve 268-276 a-symetrische nokkenas van Schrick Grijze Injectoren (meer flow) Afgedraaid vliegwiel, Oliecooler aansluiting (oliecooler van bmw 750il zit in mijn voorbumper verwerkt) greddy dumpvalve spaghetti uitlaat spruitstuk Compleet met bak, koppeling omgebouwd van hydraulisch naar kabel, vraagprijs 1300 ____________________________________________ een picca van me EX vento G60 meer fotos op custompp.nl ![]() bieden mag ![]() greeeets 61`er Rag Rob ![]()
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
|||
|
|||
![]() van waar ben je juist
ben geintreseerd in de achterklep greetz 13inch |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Beste Rob, je bent nog een paar vraagprijzen "vergeten" ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gaan er onderdelen van het blok los weg?
zoals: Oliekoeler + aansluiting Spagetti |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Beetje druk gehad met werken, daardoor de updates niet echt bijgehouden.... Quote:
en dan nu de update, motorkap met bra nu voor 50 eurie, voorbumper verkocht, motor verkocht, en @ 13inch, ik woon half uurtje onder rotterdam, te middelharnis. Ik weet niet van waar u bent, maar de achterklep kan ook eventueel in Aalst opgehaald worden bij Jerregti.
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
|||
|
|||
![]() awel
wanneer kan die opgehaald worden bij jerregti dan mag je die rekenen als verkocht voor mij komt zaterdag het beste uit (vrije dag) is de bra ook apart te koop ? greetz 13inch Last edited by 13inch : 17-10-2007 at 23:26. |
|
||||
|
||||
![]() hooi,
ik zal de jerre morgen een sms sturen, ik zal binnenkort weer eens tot hem bollen, ik laat het u weten wanneer dat is, dan stuur ik u een bericht.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() @ 13 inch
De klep is vandaag naar mrproper van cleaned gegaan, U kunt hem daar ophalen... Het beste is om hem dan via cleaned een pm te sturen lijkt mij ![]()