![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een tijdje geleden heb ik op de sloop 2 nette wieldop-randen gekocht die origineel op m'n Jetta zaten. Nu wilde ik deze vandaag gaan monteren, maar deze zijn anders.....?
![]() ![]() De linkse is de "nieuwe" en de rechtse zat origineel op de Jetta... Zijn deze randen voor bredere of smallere velgen? ![]()
|
||||
|
||||
![]() volgens mij passen die doppen alleen op 5,5j staal
ik zou ze destijds op 5j staal klikken maar dat paste niet. johan |
|
||||
|
||||
![]() hey... dat is nieuw voor mij...
Ben ik ook wel benieuwd naar wat dat betreft! |
|
||||
|
||||
![]() De een is volgens mij voor de 5,5J en de andere voor 5J
Heb ooit op marktplaats een advertentie gezien waarin ze zeiden dat deze alleen op de gti-velgen (5,5J) passen en diezelfde man had ze ook voor de 5J en die waren smaller... |
|
||||
|
||||
![]() heb ook een keer zo´n set gehad, paste wel op golf 3 staal, maar gekgenoeg niet op golf 1 staal....
|
|
||||
|
||||
![]() ik kan ze wel gebruiken!!
|
||||
|
||||
![]() Okay, dus de linkse is voor op een 5,5 neem ik aan. Ik zou niet eens weten wat er origineel onder m'n auto zat.. 5j waarschijnlijk.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik weet niet anders dat er maar 1 soort
was, en die was voor de 5,5J velgen... Maar dit is echt nieuws voor me ![]() |
|
||||
|
||||
![]() GL (1300cc)werd origineel op 5" breed geleverd en kreeg je dus dit:
GLS (1500cc/1600cc) op 5,5" en dan krijg je dit: ![]() Kunt het verschil wel duidelijk zien... |
|
||||
|
||||
![]() vetjes Arjan!
Bedankt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tjonge jonge.. koop je dus een GLD omdat daar alle mogelijke opties op zitten (getinte ramen, brede velgen etc) maar wat dus (achteraf) helemaal niet is!!!
![]() ![]() ![]() ![]()