![]() |
|
||||
|
||||
![]() Na heel lang twijfelen,bied ik hierbij mijn jetta toch weer te koop aan.
Reden:Ik heb een golf 3 cabrio gekocht en wil terug naar 1 auto voor erbij. Ik heb met de jetta in 2007 1 meeting bezocht en er verder niet meer mee gereden. Met de jetta werd enkel naar meetings gereden en een enkele keer bij goed weer ! Originele kmstand 73000 km bj 1983 1.5 jb motor De auto is opnieuw gespoten in 2005 (komplete foto repportage aanwezig + rekeningen)en voorzien van vele nieuwe originele wv- onderdelen te weten: - chrome Spiegels - chrome klinken - voorschermen L+R - koplampen L+R - bumpers V+A - rubbers etc,etc. - voorzien van schroefset (custom made) - gti sportstuur (1978) - originele radio. Vraagprijs op 13" staal met whitewalls €4250,00 Zie foto's: ![]() Voor meer info zie ook: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=34502 Graag enkel reageren bij serieuze interesse via topic of pm ! Ik weet dat het zonde is maar ik moet nu eenmaal keuzes maken in het leven en kan jammer genoeg niet alles hebben. Geen onzin biedingen graag ! Inruil vw bespreekbaar ! Last edited by MarcoPolo : 15-03-2008 at 10:14. |
|
|||
|
|||
![]() golof 2 automaat eventueel?
|
|
|||
|
|||
![]() ok alvast bedankt ga hier errst thuis mee overleggen
|
|
||||
|
||||
![]() Gereserveerd tm zaterdag a.s.
|
|
||||
|
||||
![]() Hier nog even de foto's van het interieur zoals het er nu in zit.
|
|
||||
|
||||
![]() Verkocht !
Slotje A.U.B. Groet, Marco |