![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben een beetje aan het opruimen geweest en de volgende artikelen zoeken een nieuwe thuis......
Als eerste hebben we een Supersprint middenpijp, is niet de mooiste meer maar wel functioneel (kan wienig aan kapot gaan lijkt mij......) VP60 euri maar daar valt natuurlijk over te praten..... ![]() ![]() Dan hebben we een set "smoke" achterlichten (valt wienig meer over te zeggen ![]() ![]() De volgende zijn een antaal voor grillen, 1 origineel met 16v logo en lampen (foto), 1 enkele koplamp met uistparing vw logo en 1 dubbele koplampen met booskijker. Voor de grille met 16v logo en lampen wil ik 50 euro voor hebben, de andere 2 15 euro p/s..... ![]() En dan als laatste een inlaat met gasklep (dunne buizen) en daar vraag ik 40 euro voor...... ![]() Oh ja, ik heb weinig zin om dingen op te sturen dit omdat ik werk in verschillende plaatsen iedere dag en het is een gezeik om een post kantoor te vinden...als je iets wil neem contact op en we komen er wel uit ![]()
Last edited by evilnyntje : 23-10-2007 at 18:03. |
|
||||
|
||||
![]() Onderdelen zonder prijs zijn verwijderd.
|