![]() |
|
||||
|
||||
![]() ha,
ik wil even dat schakelaartje achter het contactslot vervangen maar hoe de neuk krijg ik het contactslot van de stuurstang af mensen? Ten einde raad is de juiste term hier. help even n handje aub. |
|
||||
|
||||
![]() heb alles weer terug gebouwd....moest teveel geweld gebruiken.
|
|
|||
|
|||
![]() die bus wat daar zit is conisch van binnen... krijg je wel los maar dan moet je er wel een goeie poulie trekker opzetten.... wanneer die bus weg is pak je alles zo eraf... maar dat kontakt blokje kom je daar zo niet bij... ik weet het niet meer zeker omdat ik wel de hele zooi eraf heb gehaald...
|
|
||||
|
||||
![]() als die bus eraf is pak je het stuurslot er zo af, daar achter zit het contactblokje.
Ik had alles eraf en had alleen de kale stuurstang nog sitten, spannend was het stuur met de airbag...even de accupool los gehad voor de zekerheid. komt wel goed, eerst even die poulietrekker scoren. |
|
||||
|
||||
![]() Je hebt geen poulietrekker nodig. Als je de kapjes van je stuurkolom eraf haalt en je gaat op z'n kop in je auto liggen kun je het schroefje zien zitten. Dan even een schroevendraaiertje iets krombuigen en kun je er net bij want het schroefje zit niet echt vast. Dus dan even klooien en het nieuwe slot er gewoon inklikken.
Succes
|
||||
|
||||
![]() shef, ik twijfel niet graag als anderen advies geven maar wat jij zegt klopt echt niet. Bij de golf 2 is dat misschien zo simpel maar bij de golf 3 moet eerst dat adapterstuk eraf alvorens je bij dat schroefje kan.
|
|
|||
|
|||
![]() Bij golf 3 zit dat diep in die stalen huls.... Als je het kunt regelen moet je kijken voor een messentrekker... Draai je de messen bij elkaar en springt die huls los... Wel een echt golf 3 probleem dat kontakt blokje... Heb er al verschillende gehad en iedere x hetzelfde....
|
|
||||
|
||||
![]() messentrekker??? nog nooit van gehoord....
|
|
|||
|
|||
![]() Weet niet of het de goed naam is... Zijn 2 messen die tegenover elkaar zitten.. Met 2 draadstangen... Die draai je aan en dan komen die messen bij elkaar... Zou het dan nog niet losgaan moet je hier een trekker op zetten... Het kan echt vies vastzitten dat had ik de laatste x ook...
|
|
||||
|
||||
![]() klusje van een half uur met de VAG tool.....je moet er maar op komen.
En nog steeds niet 100% lekker starten, volgende poging de start motor maar ns doen. |
|
|||
|
|||
![]() Dat is wel sneller en makkelijker dan dat blokje... Heeft hij problemen met ronddraaien dan...? Je zou ook nog voor het brandstof relais of de temp. Sensor kunnen gaan... Voor die sensor is er een modificatie geweest en het brandstof relais wil ook nog wel eens raar doen bij golf 3.....
|
|
||||
|
||||
![]() nu is het zo dat hij wel af en toe hapert als ik hem van jetje geef.
Dat zou kunnen duiden op je brandstof relais verhaal.... maar zou dat ook het starten beinvloeden? Weet dit, de start motor gaat niet rond he....tis niet zo dat hij geen brandstof krijgt, dat zit wel goed denk ik. |
|
|||
|
|||
![]() Dan zal het inderdaad wel de startmotor zijn. Inhouden kan inderdaad aan je relais liggen. Je merkt het ook als de motor warm is en hij slecht start..
|
|
||||
|
||||
![]() top!
geen problemen verder met starten. Zal de S-motor eens nader bekijken. Bedankt |
|
||||
|
||||
![]() en weer probloemen met starten, volgende week maandag de startmotor ff laten reviseren.....wat n gekloot zeg!
|