![]() |
|
||||
|
||||
![]() beste vw vrienden,
Nog een paar dagen en dan is het zover, stap as woensdag op het vliegtuig om naar de SEMA show te gaan in Las Vegas. Alhoewel het eigenlijk een zakelijk bezoek is, zal ik me er zeker gaan vermaken ![]() heb al gezien dat "moguls" als een Steve Moal, Boyd Coddington, Chip Foose, Steve Hasty en dat soort figuren er allemaal staan ![]() we gaan donderdag en vrijdag naar de beurs toe, zaterdag dagje in Vegas zelf. 's avonds natuurlijk lekker de beest uithangen daar ![]() Zondag hebben we een Hummer H2 gehuurd om wat rond te cruizen, naar de J Edgar Hoover dam en naar een paar nationale parken... Maandag en dinsdag gaan we op een harley rond de Grand Canyon cruizen ![]() Zal 2 maal 2Gb sd kaarten voor de foto's meenemen, en jullie natuurlijk op de hoogte houden.... |
|
||||
|
||||
![]() Klinkt lekker allemaal! En SEMA lijkt mij ook wel retegaaf om eens te zijn geweest
![]()
|
|||
|
|||
![]() Sow jij hebt mazzel met zo'n bedrijfsbezoekje!
Heel veel plezier en veel foto's maken. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat besef ik me ook zeker ja, had de tickets eerst zelf betaald, wou er zowieso naartoe gaan... Maar toen bood de baas aan om alles te betalen zodat we wat marktonderzoek op het gebied van audio/navigatie en instrumenten/sensoren kunnen doen.... zeg ik geen nee tegen natuurlijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je baas heeft zeker niet nog iemand nodig om effe mee te gaan "onderzoeken" he? Ik kom toch uit de buurt.
![]() De SEMA is ook wel retegaaf. Heel veel plezier in ieder geval daar. Zal denk ik ook wel lukken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is je geraden ook !!!! ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() leuk tripje ........
|
|
||||
|
||||
![]() Veel plezier daar ,ik ga volgend jaar weer ,het ging me dit jaar niet lukken.
Oscar van onze club gaat wel. Je zal zeker veel bekenden van Discovery gaan zien ,zorg dat je vrijdag avond op de kruising bent voor de ingang , dan komt al dat moois naar buiten rijden om op een parkeerplaats een eind verderop ingeladen te worden.je ziet dan de gekste auto's echt rijden,super stoer. Veel plezier!!!! En vergeet de vrouwtjes daar niet ![]() En de VW stand. ![]() ![]() [/QUOTE] (ps, als je tijd hebt zou je voor mij een Hotwheels mee willen nemen bij de hotwheels stand? die krijg je alleen op de sema ![]() Last edited by M.I.V.W : 27-10-2007 at 20:23. |
|
||||
|
||||
![]() even "gestolen" maar wil jullie de link hier niet onthouden:
Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Vet vet vet! Zaterdag ga je je eigen ook wel vermaken in Vegas
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() zie ook http://www.sportruck.com/ ook even gestolen uit het mivw gastenboek
|
|
||||
|
||||
![]() Dit doen ze met een audi op de SEMA!!!!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hebbie meer foto's
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Check www.sportruck.com staat genoeg!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey Digitale Bob, had ik al gezegd dat ik een ontzettende hekel aan je heb? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
He big mac, hou ook van jouw ![]() Maarre ben weer terug, bijna getrouwd maar das een ander verhaal ![]() heb aardig wat foto's gemaakt, misschien idee om ze in een aparte map te vlammen? hier alvast een voorproefje ![]() ![]() ook een bekende... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dit is wel een leuk verhaal trouwens, dat vrouwtje dacht dus echt dat ik de de Stig was ![]() Nou blijkt dat haar collega een van de eigenaren is van de Zaphire wat weer de grootste stripclub van de us is.... Wij daar dus voor uitgenodigd, hele avond gratis lapdances en VIP behandeling.... daar liepen gewoon 120 botergeile strippers rond........ niet normaal, echt een superavond gehad daar ![]() Buiten op de DUB stand..... ![]() ![]() ![]() Last edited by bobby-digital : 08-11-2007 at 13:42. |
|
||||
|
||||
![]() Nice headlights
![]()