![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wieldoppen voor Jetta 1 etc.
Goede staat, wel wat plekjes maar niets ernstigs, helemaal kompleet alleen zonder clipjes .Maar die zijn volgens mij nog te bestellen. Prijsje 35 Euro ex. verzend.
|
||||
|
||||
![]() zo staan ze op een golfje 1:
![]() en up! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Thanx !
|
||||
|
||||
![]() yes, hiero 1e optie.. je hebt een pb voor de afhandeling!
|
|
||||
|
||||
![]() @ MIsha, ik heb nog wel een setje wielen waar ze op passen.
|
|
||||
|
||||
![]() ik neem aan dat deze gewoon op mijn originele staaltjes passen:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als je een 5,5J velg hebt en de doppen ook voor de 5,5J zijn dan gaat dat passen
![]() zijn de doppen voor een 5J velg dan gaat het niet en andersom... Volgensmij zijn de doppen op de foto voor de 5,5J velgen! Er is hier al een topic over gestart door Gijs ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb 5.5j staaltjes op de jetta .. even afwachten dus tot de verkoper weet/duidelijk maakt welke doppen het zijn, voor 5j of 5.5j
|
|
||||
|
||||
![]() en op je stalen velgen moeten wel de klemmetjes zitten om de middelste dop in te klemmen
![]()
|
||||
|
||||
![]() volgens mij 5,5 J
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kan je mss een fotootje maken hoe het eruit hoort te zien aan de achterkant van die dingen? bvd |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dit zijn in ieder geval de klemmetjes en zijn idd nog nieuw te bestellen: Ik had 'm trouwens iets eerder ook al een P.M. gestuurd dus we moeten maar even zien aan wie hij ze wil verslijten ![]() Als hij ze aan mij verslijt heb ik er eventueel ook nog 4 voor je, die je dan kan overnemen, wil er namelijk de beste uitzoeken van die ik dan (evt) heb. we zien het wel! ![]()
|
||||
|
||||
![]() oh das prima Knarf.. het is puur voor mij voor de winter zodat ik niet op die lelijke, roest-staaltjes sta
dit staat dan net even wat leuker, en voor die paar tientjes vind ik het dat wel waard we horen het wel van 'm, mocht jij ze kopen wil ik iig die andere 4 wel overnemen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Om het topic even compleet te maken
![]() ![]() ![]() Links voor 5,5J Rechts voor 5J En 5J op een Jetta; ![]() Op de foto in de beginpost is moeilijk te zien om welke dop het gaat, maar dat kan jasper misschien aan de hand van deze foto's wel vertellen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het zijn volgens mij de bovenste
![]() ![]() Ze zijn van chris geweest. Knarf had idd iets eerder gepmt ! Dus PM hem vanavond ff terug. Moet nu echt weg !
|
||||
|
||||
![]() oe, ik moet wel de 5,5J versie hebben..
![]()