![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als er in ETKA bij een artikel onder St bijvoorbeeld 8 staat, houdt dat in dat dit bestelnummer voor 8 items tegelijk is of zegt dat alleen hoeveel er gebruikt zijn in de auto....
Stel voor ik wil klepsteelrubbers bestellen en er staat Art Beschreibung St 000 000 001 Dichtung 8 Moet ik nu 8x 000 000 001 bestellen of is 000 000 001 meteen 8 stuks?
|
|||
|
|||
![]() dan moet je er nog 8 bestellen!
dat geeft idd aan hoeveel er in de auto gebruikt worden... maar is wel per stuk het bestelnummer... OT: stijn, contact me @ mail over die cabrio... |
|
||||
|
||||
![]() Precies, het geeft aan hoeveel je van dat artikelnummer nodig hebt voor het betreffende onderdeel op die kaart. bestelhoeveelheid is altijd 1 tenzij anders vermeld. gewoon even dubbelklikken dan weet je het..
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij als je dat nr. besteld, dan krijg je er 8. Komt vaker voor bij boutjes/moertjes/ringetjes e.d. Je neemt met een grotere hoeveelheid af. Zitten dan ook in de meeste gevallen met meerdere tegelijk in 1 verpakking.
|
||||
|
||||
![]() NEE..
Je krijgt er echt maar 1!! Stuks zijn puur het aantal keer dat je dat ding tegenkomt op die tekening! (dus voor een veelvoorkomend boutje staat er niet 123.923 maar gewoon 6 (voor die artikelgroep).. klepsteelrubbers gaan per stuk, kop bouten idem dito (van de week in iedergeval wel).. Wat dat betreft kan je beter imitatie kopen: krijg je niet alleen 'setjes van 4 (inlaat en uitlaat scheiden ze schijnbaar nog wel)' maar bij de kopbouten (per 10 stuks) zitten er gewoon ook de ringen bij, en een zakje met kopervet (niet vergeten!)
|
|
||||
|
||||
![]() Hoe staat het dan in ETKA aangegeven als het niet per stuk verkocht wordt??
|
||||
|
||||
![]() set
|
||||
|
||||
![]() Precies, maar let op de prijs is dus ook per stuk. Heb me er in het begin ook wel eens op verkeken.
|
|
||||
|
||||
![]() alles is geinstalleerd chris werkt perfect, thanx
|
|
||||
|
||||
![]() Okeej dan!! nie meer nodig?