![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Zit er veel verschil in tussen de 34 pict 5 carburateurs en de 1B3 carburateurs qua vacuumaansluiting dan? Zit er heel verschil tussen die 2?
Alvast bedankt voor de antwoorden!! ![]()
__________________
Je bent nooit te oud om in een platte VW rond te stuiteren! ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() niemand?????????????
__________________
Je bent nooit te oud om in een platte VW rond te stuiteren! ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Jawel.
34PIC (T) heeft er 2: 1 voor de ontstekingsvervroeger, en 1 voor de warme-lucht-klepregeldinges in het luchtfilter. De 1B3 (ik neem aan zo'n 1 traps pierburg) heeft er waarschijnlijk ook 2, voor dezelfde functies. Als het een 2-traps is, zit er meestal nog een onderdruk doos op, maar dan zit er dus geen aansluiting voor 'iets extrern's ' maar gewoon een lusje van carb naar carb-onderdeel.
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mĂ*jn kant op!
|
#4
|
|||
|
|||
![]() dus zo'n groene vacuumbol heb je dus in principe voor allebei de carburateurs nodig?
__________________
Je bent nooit te oud om in een platte VW rond te stuiteren! ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zoals ik t lees dus niet, omdat er in de tekst staat dat er geen onderdrukdoos is bevestigd ![]() misschien moet je je probleem inderdaad ergens anders zoeken! |
#6
|
|||
|
|||
![]() ik snap er geen klote meer van, word er helemaal ziek van!!!
![]() ![]()
__________________
Je bent nooit te oud om in een platte VW rond te stuiteren! ![]() |