![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey,
Ik ben op zoek naar een aantal duidelijke foto's van gecleande kofferkleppen van een Polo coupe. Type 1990-1994. Als jullie die hebben graag even posten. Alvast bedankt. Gr. Kawouter
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() alle 3 door mijzelf gemaakt ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Kijk dat ziet er goed uit. Zo gaat de mijne ook worden als het goed is.
|
||||
|
||||
![]() Hoe hebben jullie dat gedaan met de kenteken verlichting??
|
||||
|
||||
![]() die kun je gewoon laten zitten, effe die kapjes eraf schroeven en dan kun je ten alle tijden je lampjes vervangen mochten die ooit stuk gaan..
|
|
||||
|
||||
![]() men broer zijn ex gt van aantal jaren geleden nu
![]() heb nog wel ergens pics maar ge hebt er al wel genoeg denk k ![]()
|
|||
|
|||
![]() Misschien een domme vraag maar hoe gaat de klep nu open?
Met een shaved door setje o.i.d? Mocht dit zo zijn is dit makkelijk in te bouwen? |
|
||||
|
||||
![]() Klopt idd met een shaved door setje. Zo'n ding met een magneet er in die de klep open trekt. Ik heb hem in een uur geinstalleerd. En dan vond ik het nog lastig gaan ook.
Alleen steken mijn kenteken verlichtings lampjes wel te ver naar voren. Daar kan gaan metalen plaatje overheen. Hebben jullie ze verder naar binnen gemaakt?
|
||||
|
||||
![]() nogmaals de kapjes moeten eraf anders zal het niet passen die plaat erin te lassen.. zonder die kapjes branden je lampen ook!!
je kan ook gewoon een deurvergrendeling pompje op de sloop of ergens halen en die moteren, ma zo,n jom setje is ook handig indd.. ![]() en nog een helemaal strakke klep.. ![]() Last edited by richard-polo : 07-11-2007 at 11:33. |
|
||||
|
||||
![]() niet echt een mooie foto van die strakke klep... Ook foto's van het resultaat??
|
||||
|
||||
![]() Lijk wel of het helemaal vol is gegooid met plamuur
![]() |