#1
|
|||
|
|||
Mijn auto in een loogbad, waar?
Hallo, ik wil mijn polo helemaal kaal hebben tot op het metaal.
Dus zal deze eerst in een loogbad moeten. Maar kan op google niks vinden over een bedrijf in de buurt van brabant. Heeft iemand hier ergens ervaringen met een bedrijf, en waar zat deze? Na het logen word het lastwerk gedaan, en word deze geglaspareld en (misschien)verzinkt. Voor het verzinken zoek ik ook nog een bdrijf. Of eventueel een andere goede bewerking, heb namelijk niet graag dat de auto daardoor krom zou trekken... Scooperen lijkt me ook wel iets.... Wie weet er iets? Arno Lader
__________________
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!! |
#2
|
|||
|
|||
|
#3
|
|||
|
|||
Heel erg bedankt!
Hier kan ik dus echt wat mee. Want hun kunnen alles tegelijk. Anders blijf je op en neer rijden. En hun kunnen alle holle ruimtes behandelen, dat is vaak t moeilijkst omdat een ontlakte dakstijl niet erg makkelijk te behandelen is.... Arno Lader
__________________
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!! |
#4
|
||||
|
||||
Oke dan heb je hem blank, en wat zijn allemaal verder de voordelen??????? Ik neem aan dat je het met een speciale rede doet. gr ruud |
#5
|
|||
|
|||
Ik denk dat als hij helemaal kaal is hij een galvanische zinklaag krijgt.
Of in een dompelbad Zodat deze nooit meer roesten kan ook niet van binnenuit. En dan krijgt hij zijn nieuwe laklaagjes weer. Het is niet zomaar een polo, maar een echte schadevrije polo 2 GT G40 uit 1988. Mijn project dus... Arno Lader
__________________
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!! |
#6
|
|||
|
|||
__________________
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!! |
#7
|
||||
|
||||
Ik zou er zeker niet aan beginnen.
Als je een oude oltimer hebt zonder holle ruimtes, en met plaatwerk wat eens zo dik is vind ik het wat anders. Maar ik denk dat er straks geen plaatwerk deel meer past, laatstaan dat je er dan nog iets aan kunt veranderen, kwa lassen en slijpen. Ik zou de onderkant gewoon kaalmaken met de slijptol met daar een goede staalborstel op. daarna lassen en een goede epoxi laag er op en klaar. De buiten kant gewoon afbijten en opschuren en ook een epoxi laag en klaar. even strak zetten en spuiten maar. |
#8
|
|||
|
|||
ik vindt het ook een mooie oplossing maar schrik niet van de prijs
ik zou voor een t1 te laten doen 4000 euro moeten betalen en dan was hij alleen nog maar kaal en niet behandelt dus ik denk dat je voor een golf of polo toch ook wel aan de 2000 euro moeten denken gr mike |
#9
|
|||
|
|||
Ze zijn gespecialiseerd in dun blikwerk staat er.
En ze doen hem ook in een bad wat er voor zorgt dat het loog er weer uit is. Zag ook een bmw staan bij voorbeelden, en die heeft echtwel holle ruimtes. En een fiat 500. Dus denk wel, dat als je t ergens wil doen. Dat dit de juiste plek ervoor is....
__________________
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!! |
#10
|
|||
|
|||
al een offerte gevraagt met de prijs ??
|
#11
|
|||
|
|||
ja, is niet goedkoop te noemen.
Maar wel goed. En daar gaat het mij om...
__________________
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!! |
#12
|
|||
|
|||
maar is je polo uit 88 al zo roestig dat je nodig vindt om zoveel geld uit te geven
ik zo lekker de boel schoonmaken net als ruud al zei desnoods de boel ook effe stralen gr mike |
#13
|
|||
|
|||
Waarom stralen?
Als er geen lak meer opzit, zal ie niet gestraald hoeven worden.. En de roest valt wel mee, en het laswerk ook. Maar dit is een collecters item, en wil m zo maken, dat deze nooit meer opgeknapt hoeft te worden, en niet meer roest. Dus kan nu alleen sommige delen aanpakken,en de oude tectiel laten zitten,maar hoe staat deze er dan bij over 5 jaar?....
__________________
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!! |
#14
|
|||
|
|||
ik bedoel dan ook wel alles kaal maken en waar er roest zit stralen
maar wat je ook doet als je weer met de auto gaat rijden komt er gewoon weer roest op wat je ook doet kan effe duren maar het blijft niet nieuw maar goed onderhoud verkomt een hoop gr mike |
#15
|
|||
|
|||
Op de onderkant van de kriksteunen zit roest in dat randje, daar kom je niet tussen.
Achterin bij t achterboard, daar kun je ook niet overal komen. Veel plaatsen wat erg lastig is. Dit komt wel overval, ook aan de voorkant onder het frontje. Ik zie alleen maar voordelen..... Enige nadeel, het is niet voor niks..
__________________
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!! |
#16
|
||||
|
||||
Mij lijkt het ook een beetje overkill. Voor 2000 euro kun je veel zelf hoor (lees bodem kaal maken en eventueel laten stralen).
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#17
|
|||
|
|||
ben benieuwt naar de foto's van een kale polo dan
|