![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoort niet echt thuis op ons Volksforum, maar toch:
Gestolen 15 november 2007 in de avond, Timorstraat in Haarlem: Honda CR250 omgebouwd tot supermotard (op kenteken heet het een 'WBH 250M Enduro'). Kenteken: ML-47-YS Kenmerken: -17" Excel velgen, zwart met blanke RVS spaken en rode naven -Goldspeed regenbanden -Zwarte plastic kappen en tank (echter grotendeels gespoten) -Witte radiateurkappen -Achterspatbord is overtrokken met bekleding (identiek aan zadel) -Wit frame -Fietstellertje, magneetje hiervan zit met kit op de velgrand gelijmd -Verlichting werkt -niet- (achterlicht zelfs totaal niet aanwezig) -SPES uitlaatbocht -Eigenbouw alu plat-ovale einddemper die bepaald niet stil is Politie is natuurlijk op de hoogte, maar alle info is uiteraard welkom. Iedereen in omgeving Haarlem, houden jullie een oogje en vooral een OORTJE open? Thanks... Ik wil mijn speelgoed terug. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Klote, Ik zal mijn ogen en oren openhouden
|
||||
|
||||
![]() Nou mooi klote Stijn.
![]() Hoop dat ie weer heel terug gevonden wordt!
|
||||
|
||||
![]() nou da's balen Stijn,
hopelijk zie je er nog wat van terug.. (wel een mooie machine trouwens) |
|
||||
|
||||
![]() mooi ding stijn! ik zal mn ogen en oren hier in friesland voor je open houden, je weet nooit waar hij weer opduikt...
|
||||
|
||||
![]() dat is mooi kut! zal er op letten of ik m nog ergens tegenkom..
|
|
||||
|
||||
![]() We hadden het er laatst nog over toen je de Excel velgen op ging halen. Dit is echt waardeloos! Had je hem een beetje goed verzekerd?
|
||||
|
||||
![]() Sucks hard!
|
||||
|
||||
![]() damn.. Valt wel op zo'n supermotard, zal ook opletten als ik 2-takt dB's door de straat hoor bleren!
Hoop voor je dat ie nog in 1 deel te vinden is..
|
|||
|
|||
![]() Nee toch! Uit de schuur gestolen of stond ie op straat dan? Blijkbaar kan dat alleen nog maar in millshot... Triest dit...
Suc6 ermee, hoop dat je hem terugvind! |
|
||||
|
||||
![]() En je was er nog wel zo blij mee...
Pf alsof ze een kind zijn lolly hebben afgepakt ![]()
|
||||
|
||||
![]() KLote zeg, motoren jatten lijkt de laatste tijd wel een rage...
Misschien ook ff op motor-forum zetten?
|
||||
|
||||
![]() staat ie al, en op motorgestolen.com
|
|
||||
|
||||
![]() Thanks voor het support, ik ga marktplaats maar eens uitkammen.
Tot op dit moment nog geen nieuws in ieder geval. Was slechts WA verzekerd, dus is gewoon hard verlies. (stond net 1 maand en 1 week op mijn naam).
|
||||
|
||||
![]() echt KA UU TEE man, Ik hoop dat je hem snel (en heel) weer terug vind....
Ik zal natuurlijk mijn ogen en oren open houden, zoals eerder gezegd je weet maar nooit waar ie opduikt......
|
|||
|
|||
![]() Tering hé,dat is zuur.Ik hoop voor je dat hij gevonden wordt.
|