Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Motoren, turbo's, compressors, injectie, carb's, NOS, etc
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 20-11-2007, 23:27
getto geta getto geta is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 27
Default motor heeft plots compresie verlies.

hello ik heb zelf een golf1 1.5 8v omgebouwd naar een 1.8 16v.
hier rijd ik nu al meer dan 2 jaar mee, ook o het circuit en sprint.
Nu heb ik zelf mijn kop geprepareed en ander nokkenassen geplaatst.
Schrik 276° met een klep lift van 11.5mm.
Nu stat hij bijna niet en is na enkele keren rondgaan plots de compresie weg.
De hydro stoters zijn ook al vervangen en heb ook al eens de originele nokkenas geplaatst.
Ik had wel andere klepveren gemonteerd uit een andere kop en dit iss het enige onderdeel da ik nog iet he terug
origineel geplaatst.
Zou dit nu kunnen da dit de oorzaak zou zijn, dat die klepveren te weinig druk geven?
Op welke manier zou ik deze kunnen vervangen zonder weer de kop eraf te halen?
Ik had al zitten denken aan er druk op te steken via de bougie gaten.
Grtz hans
Reply With Quote
  #2  
Old 20-11-2007, 23:34
vwmk2driver's Avatar
vwmk2driver vwmk2driver is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,598
Send a message via MSN to vwmk2driver
Default

wat heb je geprepareerd dan?? als je heb zitten freesen in de kop kan je ook nog wel is te diep gegaan zijn waardoor de kop nu lek is.
Reply With Quote
  #3  
Old 21-11-2007, 17:31
ronnie ronnie is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 159
Default

weet je zeker dat hij goed op tijd stond??
Reply With Quote
  #4  
Old 04-12-2007, 19:41
Allart-Ghetta's Avatar
Allart-Ghetta Allart-Ghetta is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 961
Default

Oliepomp levert misschien te veel druk, heb je hydraulische stoters?
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP
1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm
1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T
1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R
RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear
Reply With Quote
  #5  
Old 04-12-2007, 20:38
getto geta getto geta is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 27
Default

he gasten den auto heet eerst wel compresie en dan plots niet meer he.
Dan staat hij op tijd en kop kan niet lek zijn want hij heeft nog steeds compresie mer vanaf hij effe rond gaat is de compresie weg.
@Allart-Ghetta: jep hydro stoters, ik had dit ook al horen vertellen bij een bevriende garagist.
Nu ga ik die piste eens nagaan.
Bedankt al voor de reply's he
Reply With Quote
  #6  
Old 25-12-2007, 22:01
getto geta getto geta is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 27
Default

oke , auto bolt terug
Het was dus de olie pomp he.
Grtz hans
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 00:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum