|
|||
|
|||
4e Int. VAG Meeting Asten 15 juni 2008
4e Int. VAG Meeting Asten, VW Polo Club Holland & VW Team de Kempen
Omdat we nu steeds het 2de weekeinde van juni onze meeting hebben gehad willen we de traditie voortzetten..... Omdat er die dag meerdere VAG Meetings zijn hebben we de meeting verschoven naar het 3e weekeinde De datum is.......... 15 juni 2008 Zet deze maar vast in jullie agenda........ Meer info en flyer zullen volgen. Groetjes Het VAG Team.......... Last edited by vwpolo.nl : 29-12-2007 at 19:13. |
|
||||
|
||||
Leuk, dit jaar heb ik me er goed vermaakt.
Volgend jaar denk ik ook wel...
|
|||
|
|||
Bestelling voor mooi weer kan ook de deur uit
|
|||
|
|||
Datum gewijzigd in 15 juni 2008
|
|
|||
|
|||
Topictitel ook ff wijzigen dan
(ik weet niet of de topicstarter dat zelf kan hiero?) *Edit: en ik had de meeting onderlaatst ook ff in de calander gezet: dan moet ie daar ook ff gewijzigd worden
Caddyke...... Last edited by Sjon : 29-12-2007 at 22:31. |
|
||||
|
||||
zal er ook wel weer bij zijn hoop ik hahaha.
|
||||
|
||||
Mooi dat de datum toch is verplaatst.
|
||||
|
||||
Ik zal der denk ik ook es naartoe gaan, is niet al te ver voor mij dus dat komt helemaal goed.
|
||||
|
||||
ja ben er ook weer bij
hoop dat het nu beter gaat met de stroom. en vorig jaar was er net te weinig plaats maar zou wel goed komen hoop ik tot dan |
|
||||
|
||||
Gaan er meer mensen uit Friesland heen?? Ik ga denk ik wel ff
|
|||
|
|||
Quote:
Stroomuitval was minder idd, maar we waren niet de enige zonder, toch? Benzinepomp ernaast zat iig ook zonder. Nou ja: hopelijk eenmalig, want zonder eten enzo kan natuurlijk niet he
|
|||
|
|||
Hallo Allemaal,
Ik kan jullie vast mededelen dat onze 4e VAG Meeting in samenwerking met VW Team de Kempen weer gaat plaats vinden. 15 juni 2008 Truckstop Nobis te Asten Nobisweg 1 5721 VA Asten Snelweg A67, afrit 36 Van 10.00 uur tot 17.00 uur voor een impressie zie fotoboek op de site www.vwpolo.nl Voor Show & Shine zijn er 3 bekers per klasse. De klasse zijn als volgt: Volkswagen Lupo/Seat Arossa Volkswagen Polo 1, 1f Volkswagen Polo 2 Volkswagen Polo 2f Volkswagen Polo 6n Volkswagen Polo 6n2 Volkswagen Polo 9n, 9n3 Volkswagen Golf 1 Volkswagen Golf 2 Volkswagen Golf 3 Volkswagen Golf 4 Volkswagen Golf 5 Volkswagen Jetta / Vento Volkswagen Bora Volkswagen Passat Volkswagen Scirocco / Corrado Volkswagen Caddy Volkswagen Transporter Volkswagen Luchtgekoeld Seat Algemeen Audi Algemeen VAG Algemeen En Natuurlijk een grote voor de best of show.......... Last edited by vwpolo.nl : 14-04-2008 at 22:03. |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
nog een paar weekjes en dan is het zover.....
Al vele reacties uit duitsland ontvangen...... |
|
||||
|
||||
staat genoteerd in mn agenda
was er vorrig jaar ook bij met de jetta en dat zal dit jaar ook ook gebeuren. vond het alleen jammer dat er bij de prijsuitreiking de auto's niet voor kwamen rijden.. maar daar zal wel een goede reden voor zijn
|
||||
|
||||
Even een tip: voer de postcode op de flyer niet in op de navigatie. Anders sta je ergens in Enschede en volgens mij is daar die dag geen meeting....
|
||||
|
||||
zo zo ik zal er eens over na denken om er weer eens heen te gaan
uhhhh oke dan we zijn van de partij allen heb ik een beetje problemen met de parkeerklaats daar blijf altijd schuren met de bodemplaat of (of zou ik airride kopen ECHT NIE!!!!) |
|
||||
|
||||
Lijkt me ook wel leuk om hier bij te wezen. Zijn er ook entree kosten?
|
|
||||
|
||||
ik kom ook langs met de andere members van Vag-Editionz
Greetz |