![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beste leden, ik heb mij sinds kort aangeloten op deze website. Ik zal mij even snel voorstellen, ben woonende te antwerpen (VL), ben 18 jaar en volg op school elektricitiet. Ook volg in in avondcursus automechanica uit intresse voor het vak. Heb onder tussen van mijn spaarcentjes al twee golfjes 1 gekocht. Eéntje (rooie: 5dr. bj.'80 1300LS niet gekeurd en al 4 jaar niet meer ingeschreven) voor op te maken met de bedoeling er iets uit en van te leren en eentje om al mee rond te cruisen(bronze: 3dr. bj.'82 1400CL.
Last edited by Golf1liefhebber : 13-12-2007 at 16:52. |
|
|||
|
|||
![]() Welkom, fotos werken niet !
|
||||
|
||||
![]() allereerst welkom, maar een 1.4?
|
|
||||
|
||||
![]() http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486
welkom, klik op bovenstaande link voor hulp met foto's plaatsen
|
|||
|
|||
![]() 1.4 bestaat niet origineel voor Golf 1.
Ben benieuwd wat het werkelijk is, en indien werkelijk zo, waar dat blok vandaan komt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
Ben ook benieuwd naar je wagens ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd naar de foto's
![]()
|
|||
|
|||
![]() Welkom enne FOTO'S
|
|
|||
|
|||
![]() welkom hier
|
||||
|
||||
![]() Welkom en ook ikke wil pica's zien
T5 tdi werkbussie Golf 1979 (daily) TE KOOP Porsche 924s 1976 in restauratie Chevy pickup 5.7 automaat. (daily) golf 1976 in restauratie verkocht Suziki swift gs 1993 TE KOOP Mazda 323 f 1.5 1997 TE KOOP ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beste leden, ik heb mij onlangs aangemeldt als nieuw lid op dit forum. Heb mij even kort voorsgesteld. Nu probeer ik al 2 dage na elkaar ook een paar foto's mee op het forum te zetten. Ik heb al een klein gebruikshandleiding gekregen van Tjaap. Als ik dit volg lukt het nog niet. Krijg altijd UPLOAD ERROR om een of andere reden. Zelf ken ik niet veel van computers kan iemand mij hier met helpen aub. Ook om een of andere reden is het wel 2 keer gelukt maar is het 2 keer de zelfde foto. Ik snap er ook niets van.
|
|
|||
|
|||
![]() Antwoord voor sjoes 85.
Idd ik vind het ook raar omdat je het maar weinig tegen komt, toch op mijn inschrijvingsbewijs staat toch duidelijk dat het een 1400cc is. Maar als ik dan op mij motorblok kijk staat daar dan weer 1.6 op. Dus ik veronderstel dat het een 1.6 blok is en dat de boring dan wel kleiner zal zijn. Zodra het mij lukt van foto's op het forum te krijgen zal ik proberen een copy van het inschrijvingsbewijs in te scannen op de pc. |
|
||||
|
||||
![]() Wat voor error krijg je exact? weet niet of het aan je foto's of aan ons ligt. misschien zijn de foto's te groot? mogen max 1 mb zijn..
|
||||
|
||||
![]() Jelle?
![]() Welkom ![]()
|
|||
|
|||
![]() Tis dan toch gelukt let de foto's! bedankt voor de goeie raad.
![]() [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] Last edited by Golf1liefhebber : 13-12-2007 at 20:15. |
|
|||
|
|||
![]() Deze golf zoek ik dus op te maken, ik weet dat dit moeilijk is te bepalen met een paar foto's maar wat denken jullie hierover want in de beste staat is hij dus wel niet meer
![]() ![]() [IMG] ![]() [/IMG] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Het is gewoon een 70PK 1500cc met de motorcode "JB", daadwerkelijke cilinderinhoud hiervan is 1457cc, voor de duitse belastingregeling worden deze zelf's nog afgerond naar 1439cc, daarom denken jullie dus dat het een 1400 is. Die 1.6 staat op de kop van elke 1500cc "JB" motor, waarschijnlijk omdat deze rechtstreeks is afgeleid van de 1588cc (dus 1.6) 75PK "FP" motor uit de jaren '70, beide blokken hebben dezelfde boring, alleen de slag is anders, dat komt door een andere krukas bij de 1500 JB, deze heeft dus een kortere slag.
|
||||
|
||||
![]() welkom landgenoot, leuke 5deurs hebje daar.
technisch in orde doen, oldtimerkeuring en knallen ![]() je bruine ziet er netjes uit ![]() Last edited by DeNB3rt : 13-12-2007 at 21:01. |
|
|||
|
|||
![]() Het zou best kunnen of je gelijk hebt. Voor alle zekerheid post ik hier nog even het inschrijvingsformulier. Ik weet het zelf niet goed. Moest gelijk hebben kan je dan zegge hoeveel pk en kw mijn wagen dan heeft aub want dat staat er niet op.
![]() ![]() ![]() |