![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wisten jullie dat de golf 1 in zuid-afrika nog steeds nieuw te leveren is net als de caddy 1 en de t3 bus. maar om even bij de golf 1 te blijven, hij heeft grappige details die ik graag terug zou zien op meetings, kijk bijvoorbeeld eens naar de achterlichten en bumpers of het leuke interieur met Lupo 3L stuur!
http://www.vw.co.za/models/citi/gallery/ ze noemen hem citi en ik denk dat het 1 van de weinige kansen is een 2008 golf 1 te kopen. (weliswaar met het stuur aan de verkeerde kant maar tog!) ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was / is volgens mij wel algemeen bekend. Er zijn zoveel andere VW-modellen nog leverbaar in andere werelddelen welke je in Europa al jaren niet meer ziet. (neem Zuid-Amerika vnl. Brazilië / Azië vnl. China) Op de site van VW Brasil kun je modellen zien die wij hier niet kennen maar bijv. ook gewoon nog een T2 bus die daar nog leverbaar is. Maar goed het blijft leuk om te zien! Last edited by Dirk : 14-12-2007 at 22:44. |
|
||||
|
||||
![]() zo'n 5deurs citi golf, de ultime donor voor mn 77er
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Deze citi 1.6i is ook nog behoorlijk snel. 9.3 seconden van 0-100.
|
|||
|
|||
![]() Ik ga van de zomer naar Zimbabwe, en waarschijnlijk Zuid-Africa. Ik zal is kijken of ik een sloperij of iets vind. Misschien kan ik nog een setje achterlichten of een stuurtje in mijn koffer mee nemen
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat ze bij de RDW raar kijken als je met een golf 1 uit 2008 aan komt zetten:p
|
|||
|
|||
![]() denk maar niet dat er veel onderdelen van die citi-golf zullen passen. Praktisch in elk detail kun je subtiele veranderingen waarnemen. De plastic kapjes voor op de achterste wielkastranden zijn volgens mij wel nog gelijk qua vorm, qua montage weet ik het niet...
|
|
||||
|
||||
![]() De T3 (Volksiebus) is er al een tijdje niet meer hoor, maar de T2 en Santana zijn inderdaad still going strong ;-)
Jens |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er is heel veel anders. Had familie in Zafrika wonen, en ben daar wel eens opzoek geweest naar bruikbare onderdelen. Heel veel is net iets anders, of geschikt maar dan alleen voor 4deurs...en daar hebben we niet zoveel aan. ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik ben afgelopen november geweest in zuidafrika. en je ziet ze bij bosje. ben daar ook nog langs een zaak gereden die volksworld met allemaal spullen voor vw's. kon jammer genoeg niet stoppen want was onderweg naar de tafelberg.
maar wat ik begreep is 2008 het laatste jaar dat ze geproduceerd gaan worden. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er voor de grap is eentje geshopt.
zo ist best grappig, heeft wel iets weg van die zilvere met die bbsjes toen met de dat bbs spoilerset. heb er wel ff 2 deurs van gemaakt ben niet zon 4 deurs man. verder grotere wielen en breder gezet, verlaagd enkele koplampen en kleiner vw embleem. en dat rare vouwtje uit de achterstijl gehaald. dit is trouwens een R uitvoering. Last edited by Michael-Polo : 20-03-2008 at 16:15. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Denk er goed om bij de douane.. hier én daar! Je mag officieel geen auto onderdelen meenemen op een passagiersvlucht. Ik weet er alles van ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
of ga je met de auto?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen last van gehad.... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Waar kijk ik naar? achterlichten?? das dan wel het vorige model.. of zelfs 2 terug
(huidige zien er niet uit)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja idd, denk dat ik in 2000 wel de eerste was in NL en dat voor 20Euro geloof ik. Heb ook nog een achterspoiler met remlicht. Maar ik twijfel of die er ooit op komt.