![]() |
|
|||
|
|||
![]() bij deze bied ik m'n golf1 te koop aan!
Hij is vandaag gekeurd, moest alleen nieuwe koplamp in en de oude kentekenplaten moesten terug.. zojuist de blauwe weer gemonteerd.. bouwjaar 1982 kmstand 108.000 transm. Automaat (schakelt perfect!) motor: 1600cc voorzien van een supersport schroefset (kan erg laag) Audi a3 Limited wielen incl adapters (glimmen als een tiet) chromen sierstrips. chromen gril. chromen tankdop. centrale deurvergrendeling JBL Decade Speakers! 1x jbl versteker 1x 1000w tnt versterker 1x subwoofer 1x pioneer radio met bluetooth carkit ipod aansluiting enz. Je krijgt erbij: nog 2 extra audi wielen bij (zelfde als er nu onder zitten) Nieuwe zwaardere dynamo. 2 chromen spiegels. nog een zooitje losse onderdelen. geen roest perfecte lak kortom een heel tof karretje! ik wil er eigenlijk niet vanaf.. maar omdat ik ongeveer 4x per winter op wintersport ga en in de zomer nog paar keer op vakantie moet ik een auto hebben met wat meer comfort en ruimte..! Dus iets inruilen kan ook..bij voorkeur leren bekleding en veel ruimte! met evt. bijbetaling van mijn kant. vraagrpijs: 2900.. bieden kan natuurlijk altijd Ik verkoop niets los! check hier wat fotos: ![]() ![]() ![]() ![]() en nog eentje rijdend.. zonder de chromen strips ![]() let effe niet op die lelijke bmw ![]() Last edited by ebbe : 21-12-2007 at 13:34. |
|
|||
|
|||
![]() verkocht
|