![]() |
|
|||
|
|||
![]() Golf 2 GL 1800i 1990 (originele GL uitvoering)
km stand 275### 66kw-90PK APK tot 22-05-2008 Origineel CV op vacuum!! Velours bekleding en 2 delige achterbank. Interieur in zeer nette staat. Auto is dmv een vaste set verlaagd ca 9cm gok ik. Alle sapjes van motor en bak zijn ververst. GTI einddemper (dubbelpijps) Mistlampen voor. Jetta grille-lijst G60 onderlip Keiharde bodem absoluut niet nergens rot!!! - puntjes Bij koude start moet je even gas blijven houden ik denk dat de auto-choke niet werkt. Als ie warm is dan rijdt ie perfect. Linkervoorscherm deukje op de punt deukje/kras bij tankklep CO moet even afgesteld worden. Hij rookt wat. En nee het is geen olie !!! Hij neemt ook iets meer benzine dan gewoon. €Verkocht!! info mail janke.domi@kpnplanet.nl ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Domi : 25-12-2007 at 15:36. |
|
||||
|
||||
![]() Ik zie je volgende week Domi !
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Oow, ben ik dus de hele tijd met jouw aan het mailen geweest ![]() ![]() (of je oom-zegger Bram?) Zie je as zaterdag. Verkocht, dus mag slotje op. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Da's mijn oomzeggertje.... maar hij heeft mij gestrikt om als Taxi chauffeur te fungeren zaterdag... We komen met z'n drieën, mijn kleine is er ook bij, zeg maar de echte "junior VW lover" (2jr.) Groet, Den.
|
|||
|
|||
![]() Slot aub!!
|