![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb mijn ook laten vallen op een auto die ik eigenlijk al lang wil hebben...............en vier auto's bij huis toch echt teveel is wil ik de Vento van de hand doen.
Het is dus een 2.0GL met 175.000km op de teller. Is voorzien van blauw interieur; dashboard, deurbekleding, velours op de stoelen. Elec spiegels en centr vergr, abs en rondom schijfremmen. Recent zijn distributieriem en spanrol, fusees en spoorstangen vervangen. Volgende week krijgt de auto nog grote beurt. Staat op dit moment op 14inch steelies maar eventueel..........als er niet teveel aan de prijs gerommeld wordt ![]() ![]() Apk is t/m 20-07-2008 Vraagprijs € 1850,- voor vragen of opmerkingen ben ik te bereiken op 06-13618066, staat tot 's avonds 22.00 uur aan ![]() ![]() ![]() ![]()
i refuse to tiptoe thru life just to arrive safely at my death ![]() Last edited by Dasher : 31-12-2007 at 13:18. |
|
||||
|
||||
![]() Oudjaarsdag up.......................heb een bijzondere auto op het oog en deze moet de deur uit dus een goed bod is ook welkom.
|
||||
|
||||
![]() Uppa
|
||||
|
||||
![]() Uppa voor een auto waar je meer bekijks mee hebt dan een sportwagen...............en mensen steken hun duim naar je op ipv een andere vinger
![]()
|
||||
|
||||
![]() Uppa en bod mag natuurlijk ook.................wil er vanaf zodat ik mijn laagvlieger kan halen
![]()
|
||||
|
||||
![]() €1600,-
|
||||
|
||||
![]() uppa..................wil zo graag mijn laagvlieger dus doe een bod..............en misschien.............wil die andere auto wel erg graag hebben
![]()
|
||||
|
||||
![]() wil er vanaf doe eens een bod
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gooi maar op slot. Ben een beetje pissig over vage mailtjes en telefoontjes van mensen die vragen wat de motor kost
![]() Vento blijft, laagvlieger is gekocht en gaat samen met de Golf II in de stalling bij een maat. Staan ze naast de Mercedes ![]() ![]() ![]()