![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
|||
|
|||
![]() zo das echt balen
ik had me echt voorgenomen het van het begin af te gaan volgen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad erg jammer, een van de mooiere sportevenementen van het jaar!!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Fuck! altijd even op rtl5 het dakarnieuws zien. Dit is jammer!
|
|
||||
|
||||
![]() Potverdikkie wat jammer.
Had er echt zin in om het helemaal weer te volgen.
|
||||
|
||||
![]() echt niet cool! had me idd voorgenomen om het eindelijk es vanaf het begin te gaan volgen krijg je dit gezeur.
|
||||
|
||||
![]() het is inderdaad erg jammer, zeker voor alle deelnemers en sponsoren die er al zoveel tijd en geld geinvesteerd hebben...
|
|
||||
|
||||
![]() Zeker klote, ook omdat nu er waarschijnlijk een negatief reisadvies wordt gegeven voor Mauretanie.
Ik en me broer doen mee aan de Amsterdam-Dakar Challenge in Februari en dat gaat nu misschien ook niet door.. Aan de ene kant veiligheid op de eerste palats natuurlijk, maar aan de andere kant geef je de terroristen nu precies wat ze willen.. dat je bang wordt.. |
|
||||
|
||||
![]() En het zal zeker niet de laatste keer zijn dat zoiets gebeurt.
![]()
|
||||
|
||||
![]() is dit al definitief ja? wat een kutzooi zeg, had vanmorgen er al iets over gelezen... maar is dus nu echt voorbij
|
|
||||
|
||||
![]() .
Quote:
|
||||
|
||||
![]() Ben het helemaal met Hans Stacey eens:
Heel jammer, maar veiligheid voor alles |
|
||||
|
||||
![]() Pff flauwe onzin, terroristische dreiging zullen ze niks van merken, anders omleiding via Kenia, zullen ze wel de snelheid ietsje moeten opvoeren en van die safaribordjes moeten neerzetten "ramen en deuren gesloten houden"
wel shit als je daar motorpech krijgt... ![]() ![]()
Last edited by Berserker : 04-01-2008 at 16:34. |
|
||||
|
||||
![]() jammer, had er echt zin in. de dakar hoort ook gewoon bij het begin van een nieuw jaar, dit jaar dus niet, echt jammer.
|
|
||||
|
||||
![]() Jammer...helemaal omdat er een dorpsgenoot van me mee ging doen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat we ons weer laten dissen door de zandhappers. Kamelen zijn echt niet sneller.
Last edited by Marcski : 04-01-2008 at 19:27. |
|
||||
|
||||
![]() ernst, let je op je taalgebruik?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Slecht van de organisatie.Zeker omdat ze al vaker met dit soort situaties te maken gehad hebben,zoals 2 jaar geleden in Mali.Je zou van zo'n organisatie toch mogen verwachten dat ze een alternatieve route hebben klaar liggen.Alleen al vanwege het feit dat die vier slachtoffers al een maand geleden zijn gevallen.Ze hadden dit dus moeten zien aankomen.
Ik vind het zeker met het oog op het verleden erg dom om ruim een week in het zelfde land rondjes te gaan rijden.Dan is dus de halve rally(nu blijkbaar de hele)afhankelijk van de situatie in één land.Anders hadden ze net als in Mali hooguit twee etappes hoeven te cancellen.En die kamelenjockeys krijgen nu dus helemaal hun zin ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Owja en kut Fransen voor het aanstellen.
|
|
||||
|
||||
![]() Eindhoven-Dakar gaat wel door...?
![]()