![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben bezig om mijn golf 2 vr6 te verkopen, maar omdat dit prijstechnisch voor velen niet aantrekkelijk is vanwege de speciale delen, probeer ik te inventariseren of deze delen los verkocht kunnen. Bij voldoende animo zullen deze los verkocht worden......
*BBS RS 16" 8j rondom met dunlop sp9000 195/40/16 1750 EUR *BSS Airride 8mm leidingen, grote magneetventielen 15l luchttank + afstandbedieding (twv 2750,- EUR) 1750 EUR *elek verstelbare half lederen Rallye Recaro interieur + bijbehorende deurpanelen zonder gaten voor raamslingers en spiegelverstelknoppen 1250 EUR *rallye front embleemloos of origineel 600 EUR *xenonlenzen pasklaar voor in rallyefront incl starters en lampen 250 EUR |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
air nog te koop? |
|
||||
|
||||
![]() ja air is nog te koop
|
|
|||
|
|||
![]() heeft de rallye front ook schade aan de lampen of zijn die in super nette staat.en voor 600 euro zit er dan de orginele lenzen nog in.
|
||||
|
||||
![]() geen schade aan de lampen heel klein beetje steenslag maar dat is niet meer als normaal, geen veranderd lichtbeeld daardoor, 600 is idd met originele lenzen
|
|
|||
|
|||
![]() graag een foto van de lampen als het kan.
|
|||
|
|||
![]() bedankt voor de foto,s je weet mijn bod.
![]() ik hoor het wel. en anders succes met de verkoop verder. ![]()
Last edited by fire and ice vr6 : 16-01-2008 at 22:02. |