![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoi
afgelopen week is me g lader kapot gelopen hoe is de vraag maar me polo staat al 4 maanden stil wegens een groot probleem met de ontsteking nu dit opgelost is kunnen we werden gaan met het project maar waren aan het starten en opeens liep de g lader zwaar nu is er binnenin de g lader van alles afgebroken. helaas nu was er langer al een idee om een turbo er op te zetten nu wil ik dat gaan doen maar.... ik wil niet zo'n kitje kopen en er op en klaar maar hou meer van zelfmaken en knutselen wie kan me vertellen welk spruitstuk er eventueel zo op past of redelijk makkelijk pas te maken??? en welke turbo er misshcien beter is zat zelf te denken aan een k03. als er mensen zijn die meer informatie kunnen vertellen hoor ik het graag groeten Arjan |
|
||||
|
||||
![]() laatst nog paar topics over geweest. even de search engine gebruiken, is al veel info over geweest. maargoed, hier 2 linkjes die handig kunnen zijn.
-http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=37864. -http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=38472. grtz.
volkswagen passat b7 1.6 tdi bmt volkswagen golf mk4 1.6 8V SR comfort line (verkocht) volkswagen polo coupe 1.3i GT G40 genesis (verkocht) volkswagen golf mkll 10 millionen edition 1.6 (rip) Last edited by G-eert-40 : 20-01-2008 at 21:09. |
|
|||
|
|||
![]() Spruitstuk is je kleinste probleem als je kan lassen, die bochten die ze daar gebruiken zijn 1'' ('' = duims) las bochten, gewoon te vekrijgen bij een installatie groothandel...
http://www.sdsefi.com/techheader.htm |
|
||||
|
||||
![]() 25.4mm is 1inch, is wel een beetje krap volgens mij. Zat meer aan 35 mm te denken.
Ze hebben het op deze site ook over 1 3/8 inch, dat is ong. 35mm. Ziet er simpel uit, maar vergt toch nog wel een hele hoop handigheid, om zo'n spruitstuk te lassen..
|
|||
|
|||
![]() dank je voor jullie reactie
ja ben wel handig maar heb geen goed lasapparaat een vriend van me wel maar die is ook niet altijd beschikbaar. dacht zelf misschien een spruitstuk van een golf 2 turbo diesel of golf 3?? heb een duitse winkel gevonden die de spruitstukken los verkoopt voor de k03 wel 271 ex verzendkosten maar op zich ben ik dan met turbo erbij nog goedkoper uit als een "nieuwe" g lader. maar alle tips voor eventueel zelfbouw zijn altijd welkom groetjes |
|
|||
|
|||
![]() spruitstuk waar de k03 op past van vw, flens waar je hem mee op de kop schroeft eraf slijpen, polo spruitstuk ook los zagen en deze onlosmakelijk met elkaar verbinden!
Heb je er ook 1 voor weinig
|
||||
|
||||
![]() Quote:
sorry maar vind dit spruitstuk er maar shabby uitzien.Dan kun je beter rvs lasbochten gebruiken alles hechten met een mig apparaat en dan laten tiggen. Ziet er 10x beter uit en je kunt dunner materiaal gebruiken. my 2 cents michael
|
||||
|
||||
![]() ik leg ook 2 cent in. Een dikke installatiebuizen constructie gaat ;
A. veel te zwaar zijn B. niet echt oogstrelend zijn.. Als je toch geld uitgeeft; doet 't dan goed!